*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hei vennen! Har ikke vært så mye på bim i det siste jeg. Hatt en fin 17. mai helg? Jeg er så overlykkelig for at Norge vant MGP!!!!! Hørtes kjempeslitsomt ut å jobbe såååå lenge!!! Så bra at du ble satt opp i lønn! Løper du fortsatt like mye? Synes at du er såå sprek! Får så lyst til å løpe av å lese det du skriver. Hvordan gikk det med matte-lesingen? Så koselig at du kan løpe med faren din! Praksisstedet var sånn passe. Det var mest for å samle inn data til et prosjekt vi skal ha i 3 uker nå, og vi skulle få styre dagene våres selv. Men veileder bestemte når vi skulle komme og gå, og vi fikk ikke velge hva vi ville være med på og ikke. Så jeg synes at det ble litt dumt. Jeg har tidligere hatt praksis 2 uker i en barnehage, og 4 uker i en spesialklasse på ungdomstrinnet. Så bra at dere fikk godkjent på fremlegget! Men det var jo litt dumt at læreren pratet så mye da. Sorg hos barn hørtes kjempespennende ut! Tror nok ikke at vi har noe mer enn dere. Hvordan går det med eksamen? Det var ganske kort tid ja! Hva skriver du om? Kanskje jeg kan hjelpe på noe vis:) Har du fått mensen enda? Håper du er gravid!! Virker jo som at du har noen lovende symptomer:) Jeg får karakter på oppgaven i neste uke tror jeg, gru-gleder meg. PUSS!
**Vimsa** Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Hei dreamer! så kjekt at dere har fått så god kontakt hun er på vei hjemover nå, så hu kommer nok innom her iløpet av dagen/kvelden =) hilsen søsteren hennes =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2009 Så koselig at dere er her inne begge to! Hvor lenge har du prøvd? Takk for at du ga beskjed:)
**Vimsa** Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 =) jeg og min kjære begynner i vår 1pp nå, så ikm 13.juni.. ser du har prøvd en stund, håper du snart blir gravid beate prøver å ikke være så mye her inne på bim, hun er ute å løper så mye, flink hu, sitter bare på sofaen jeg =P
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk:) Så spennende! Krysser alt jeg har for at du blir raskt gravid:) Hadde vært superkoselig om du og Beate ble gravide samtidig da! Ja hun er kjempeflink! Jeg er også sånn som holder meg i sofaen, hehe.
**Vimsa** Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 ja sofaen e digg hehe ja e håper det blir to tette kusiner, husker det når e var liten, at det var så gøy å leke med en på samme alder hehe
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 hei vennen og søs:) denne ble litt lang... hehe Så mye fint dere skriver om meg: hihi Jeg har levert ped eksamen nå ja, det var to oppgaver å velge mellom, jeg valgte samarbeid, den andre hadde ingenting med sorg og gjøre men men, skrev generelt om hvilke samarbeidstyper jeg som førskolelærer måtte gå inn i når jeg skal jobbe i barnehage og så skrev jeg utdypende om foreldresamarbeid for det er et av de viktigste områdene syns jeg, var visst en del andre som hadde gjort det samme ja ,menemen får se hvordan det går... nervøs ja, er vel sensurfrist om 3 til 4uker tenker jeg. og nå i det siste har jeg lest på norsken, det er faktisk første gang jeg tror jeg klarer å komme meg gjennom pensum:) hehe. har lest 50 sider i dag og 55 sider igår, det er så teoretisk stoff så det er tungt å lese, om barns skriveutvikling/tekstkompetanse, og språk og sånn, det er mye detaljer ja.. sliten i hodet, men heldigvis husker jeg noe av det jeg har lest da hehe.. Ja jeg løper enda vettu, løp 6.1 km i går og i dag løp jeg 5.4 så er fornøyd med det:) det var noen dager jeg ikke fikk løpt fordi jeg sannsynligvis overbelastet beina da jeg begynte å løpe for da pressa jeg meg selv temmelig hardt. men det er bedre nå, men det går i saktere tempo. i morgen får jeg ikke løpt for da skal jeg på jobb.. litt dumt for da g¨r hele dagen vekk, og da får jeg ikke lest så mye heller.. hmm.. men men, eksamen er jo på tirsdag vettu. Men nok om eksamen osv.. hjehe Jeg er ikke gravid nei, men har fått lengre syklus, så nå er den på 4 uker og 4 dager mellom hver gang.nesten 5 uker mellom hver mens. håper ikke den blir lenger nå, da går jeg til gyn igjen. Men hvordan går det med deg da vennen? Ja det hadde vært koselig å bli gravid samtitid med søs, men tror ho blir det før meg, men jeg kan jo drømme om at det skjer samtidig da:) Nå er jeg bare mest opphengt i at jeg får løpt egentlig, hehe. har løpt 13 dager av dagene i mai så er fornøyd med det:) bare å komme seg opp å løpe begge to, når man først kommer i gang er det lett som bare det:) gøy er det også, med musikk og en deilig følelse av at man har trent etterpå det er den som er god:) men nå skal jeg slutte å snakke om løpingen min, hihi men ja hvordan går det med deg vennen? og søs også..? beklager skriveleif, men jeg er trøtt i hodet etter alt den ortografiske skrivingen,, hehe... (voksenskriving) puss puss:)
**Vimsa** Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 må bare korrigere "to tette kusiner" hehe.. jeg beate har kusiner på vår alder, så hadde blitt gøy med tette kusiner/fettere:) hehe... skjønner du e trøtt i hodet, beate.. håper du ikke sliter deg ut på jobben nå som du e heime, slappe litt av og klem til begge
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 JA DET haddwe vært morro:) Neinei jeg var på jobb i går jeg, skal ikke på jobb før 6 juni nå. Bare eksamen eksamen eksamen. jeg er så lei av norskpensumet at jeg bli kvalm, det er jo interessant men så innvikla og mye detaljer så jeg la det fra meg ganske tidlig i dag, har ikkke lest så mye i dag men men, har vært ute å løpt da:) det var deilig. Jeg gleder meg til tirsdag når eksamen er over og jeg kan slappe av litt før jeg begynner å lese til neste eksamen. PUss puss!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. mai 2009 Hei jenter! Det hadde vært kjempekoselig om dere fikk barn samtidig, og sannsynligheten er jo stor for at det blir sånn. Satser på at dere kommer inn i en terminklubb snart begge to! Det hørtes ut som en kjempespennende oppgave, og utifra det du har skrevet her, så virker det som at den ble veldig bra:) Masse lykke til med karakteren *krysser fingrene*! Så flink du er til å lese! Å lese så mange sider med teoretisk stoff om dagen også huske det etterpå er godt gjort! Så langt du løper av gangen! Uff, det er litt skummelt når man overbelaster seg. Er nok lurt å være litt forsiktig. Så kjedelig at du har fått så lang syklus. Du får gå til gyn hvis det fortsetter sånn ja. Med meg går det bra:) Hadde eggløsning i går, så nå er jeg inne i de to laaaaange ukene med venting. Jeg klarer ikke tro på at det kan gå lenger, så jeg tenker egentlig ikke så mye på det. Men det kan nok hende at symptomjakten begynner om en ukes tid, hehe. Jeg har blitt litt flink til å gå tur i det siste. Skal prøve å gå fort noen ganger i uka, og når kondisen blir bedre så kan det hende at jeg våger meg ut på litt jogging;P Puss puss
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #13 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Ja hadde vært kos det:) Ja oppgaven ja, den er hvertfall over og innlevert for 6 dager siden, spent på den altså. I dag hadde jeg norskeksamen, vet ikke helt hvordan det gikk, greit kanskje men er ikke sikker, får bare vente på sensuren. om jeg må ta den opp igjen til høsten så får jeg bare gjøre det. Ja det er tungt å lese, huff jeg er lei av det! men har en eksamen igjen, skal begynne å lese til den i morgen, det er matte, Ja jeg løper et godt sykke av gangen ja, kondisen har blitt såpass bra nå at det ikke er noe problem og holde intensiteten på et jevnt nivå i e halvitime tre kvarter. Nei i går vet dere så løp jeg nesten en mil, for ipoden hang seg opp og så forsvant jo halvparten av turen min så jeg måtte stille inn på nytt osv så løp jeg frem og tilbake den ene veien to ganger og så videre den andre veien, så i går ble det litt for langt, var ute å løp i en time da, kjenner på leggene i dag (foran altså) at det ikke var bra, så da om det blir regn i morgen gidder jeg ikke løpe. Ja vi får se, nå er det jo nesten 5 uker mellom hver mens, men om den kommer senere enn det denne gangen ringer jeg gyn. Men når har jeg eggløsning da tro..? hmm... lurer på om jeg har det nå, ser ut som el-gøgg nå. huff hehe jaja osrry detalj Så flink du er blitt som går tur så mye da:) stolt av deg altså Ja det er greit med litt kondis før man begynner å jogge/løpe, jeg begynte nok litt for hardt men tar det roligere nå, men det er joi helst bedre den andre veien, men men,kommer jo ann på hva som passer for hver enkelt er jo veldig individuelt. Håper symptomene kommer av seg selv og at de er ekte denne gangen ,og at du slipper og gå på jakt! Var på vinsmaking på jobb i dag, jeg klarer ikke vin, det var en chardonnay som var god men jeg klarer ikke mer enn en super liten milliliter av en slurk,. så drakk jeg en og en halv flaske carlsberg etterpå, nå har jeg vondt i magen:( sikkert fordi vi nesten aldri drikker lenger, er jo ikke vandt med alkohol lenger, kan jo være det var maten og da, kanskje det var soppsausen på indrefileten..hmm.. jaja nok om meg for i kveld. Stå på og gå turer flink:) man kan hvis man virkelig vil! jeeeeeeee puss puss
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 29. mai 2009 Hei! Så deilig at du har lever inn oppgaven! Masse lykke til med karakterer både på den og på norskeksamen! Når har du matteeksamen da? Det høres supert ut å ha så god kondis. Jeg klarer nesten ikke puste etter et min jeg;P Det er nok lurt å begynne litt rolig ja, men du har jo fått superkondis uansett! Godt gjort at du har holdt ut når du begynte litt hardt. Jeg er så imponert over deg! Hvis du har en syklus på 5 uker så har du nok EL rundt dag 21 en gang. Anbefaler deg å gå inn på babyverden.no og klikke på eggløsningskalkulatoren, da får du vite når du har din fruktbare periode:) Uff da, håper du ble fort bra i magen igjen! Jeg synes vin og øl er veldig godt jeg, så jeg pleier å kose meg med litt i helgene;) Går det bra med løpingen? PUSS
**Vimsa** Skrevet 30. mai 2009 #15 Skrevet 30. mai 2009 hei igjen =) ja øl og vin e godt =) men nå e d slutt på det... min kjære gjorde meg gravid i dag, eller i går, eller i morra (HÅÅPER JEG) hihi... når har dere ikm egentlig? jeg har fått gr.tester fra billige-tester.no, og er klar for testing, men vil ikke teste før ikm-dagen, pleier å være ganske så presis.... e må komme meg ut av sofaen altså, sitter bare å leser at dere e så flink hehe ja babyverden.no e et fantastisk sted, masse info der iforhold til her, synes e da... hvor lang syklus har dere? e har 28dager.... huff blei litt rotete innlegg her men... stoor klem )
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #16 Skrevet 30. mai 2009 Heisann! Ja får nå håpe på det beste med disse karakterene, har mine tvil men skal være fornøyd om jeg står, for da har jeg et valg om jeg vil ta den på nytt eller ikke, om jeg stryker må jeg jo ta den/de på nytt. Ja har god kondis nå ja:) gikk til butikken sammen med hun som bor under oss i dag, hun peste som en ja hund kan man si, men det skal sies at ho bare ligger hjemme om dagene , og ikke har noe jobb osv, men men, jeg blir liksom ikke sliten engng av å gå til butikken, det er jo bare en lek for meg det nå. Men i morgen skal vi i konfirmasjon til sønnen til han som er samboer med mor til min samboer, hvis dere skjønte det.. ? hehe. Gruer meg, vi må sitte på med de for vi har jo ikke egen bil så da må vi være der ganske mange timer tenker jeg, jaja. det blir hvertfall lenge til neste konfirmasjon i familien, da blir det enten til min egen unge eller søs sin unge eller bror sin unge, og det er jo maaange år til. I dag satt jeg ute i sola i nesten to timer, fikk litt farge, men gjorde en tabbe med å putte selvbruningskrem på leggene før jeg gikk ut, tenkte jo at jeg blir k\jo aldri brun på leggene uansett så hvorfor ikke prøve det på den måten, også så rød jeg var da jeg kom inn, og fått soleksem på siden v kneet, jaja smørte masse aloeveragele på så det hjalp litt hvertfall. tror jeg må kjøpe ny solkrem, den jeg har var fra i fjord, Piz buin skal jeg kjøpe, det er den eneste jeg blir brun eller får farge av, blir jo ikke så brun men ja. dag 21 ja, hmm.. får ta en titt på babyverden kanskje, Ja misforstå meg ikke, jeg er glad i øl, men vin er ikke noe for meg selvom jeg har aldri så lyst å like det. Drakk en øl tidligere, men så kom samboer og gjorde sånn at den velta og nesten aalt rant ut av boksen, arhg! men det finnes flere. jaja Å Ariel! Tenk om du er gravid, ariel, rart å si det skulle tro jeg ikke kjente deg men ja, søs sier jeg: tenk om dere klarte det nå med en gang. åå gurimalla sier jeg bare! Jeg var å besøkte ei venninne som har fått baby nettopp, å ho var så skjønn og hadde så masse hår, svart langt silkehår, så nydelig og bitte bitee liten, men helt normal størrelse, men jeg syns ho var liten jeg, Åja da dreamer det går så fint med løpingen at, i dag har jeg ikke løpt, kan ikke løpe hver dag, det er ikke lurt, for musklene og kroppen må få hvile og lade opp til neste tur, får håpe jeg klarer en tur i morgen kveld hvis vi noen gang kommer oss hjem fra den konfirmasjonen da.. jaja Har lest litt i dag, men ikke nok, skal lese litt til nå så skal jeg se på film. you me and dupree, kan iukke huske om jeg har sett den men men kosta bare 60 kr. Men har dere sett P.S I Love You??? HVis ikke dere har sett den, gå straks til innkjøp av den! I love it, beste filmen ever! puss på begge to!
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #17 Skrevet 30. mai 2009 takk for tipset:) Ja eggløsningskalkulatoren sier at min fruktbare periode er fra 31/5 til 5/6 og at eggløsning finner sted 3 juni. Jeg er jo borte fra samboer fra 2 juni til 4 juni, men kanskje vi rekker det uansett, men jeg tviler på at det blir noe spire av det anyway, men men, en vakker dag kanskje,
**Vimsa** Skrevet 30. mai 2009 #18 Skrevet 30. mai 2009 åh typisk at du ska være vekke de dagene da... e kommer nedover en tur i juni e =) til Viljar sin navndagfest, var d ikke noe sånt? fikk bytta vekk en vakt så da blir e der i 4dager tenker e =) da må du og være der, så kan mi bade i bassenget, de har jo fått vann i nå ja tenk hvis e e gravid da, det blir rart å tenke på enkli.. håper bare e ikke mister en gang til...
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #19 Skrevet 31. mai 2009 Heia! Når er det den navnefesten er da? jeg har ikke fått noe invite, men regner med vi blir invitert når jeg treffer de til tirsdag når de kommer til tveit. Men når kommer du? jeg har vaktliste for juni og jobber bare dager hele mnd, men det hadde jo vært typik at du er der når jeg skal på jobb da! Gleder meg til å se deg igjen, jeg må hvertfall klare å få fri den dagen navnefesten er, kanskje jeg skal sende melding og spørre når det er til mamma,hmm... Da skal e bade til tirsdag:) jeeej Ja men nå hadde vi sex nå hehe.. jeg begynte jo min fruktbare periode i dag i følge den kalkulatoren på babyverden, så får vi ta en gang til i morgen også så kanskje det går hvis noen av cellene holder seg der inne til det er eggløsning, hehe, men igjen har mine tvil, men men. tar det som det kommer. a tenk om du er det! håper ikke du mister igjen nei Puss puss!
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #20 Skrevet 31. mai 2009 Mamsen sa det var 13 juni, da skal jeg seff jobbe både lørdagen 13 og søndagen 14, men kan jo komme bort dit den 15 og bli til 16 da. Men er det helt sikekrt at du kommer? yooohoo gleder meg isåfall!
**Vimsa** Skrevet 31. mai 2009 #21 Skrevet 31. mai 2009 okai. e ska jobbe fredage 12., så kommer flyvene på lørdag, og tenkte å reise heim igjen tirsdag16. ja e må komme meg vekk litt siden dette blir min ferie... må bare finne (billige) billetter først:) lenge sia nå ja, siden e ikke var heime i jula... i morra ska e jobbe på the eagles konsert :) d blir skøy klemklem
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #22 Skrevet 1. juni 2009 mkey det er nice:) Gleder meg:) hvordan var det på konserten da? klem klem
**Vimsa** Skrevet 2. juni 2009 #23 Skrevet 2. juni 2009 det var ganske stress.. hehe.. men det var gøy =)=) men uvant å stå i 9timer i strekk.... er vant til å gå mye på jobben vettu...
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #24 Skrevet 3. juni 2009 Kan tenke meg det ja. Huff å stå i 9 timer ja, ikke bra for kroppen det nei.. skjønte du var trøtt i går da du hadde snakket litt med m, var du ikke helt i form? Jeg har eksamen i morgen :s iiik!
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #25 Skrevet 3. juni 2009 Dreamer! Hvordan gikk det på eksamen egentlig, du har vel fått resultatet nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå