Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget egen tråd jeg=)

Ja det blir spennende.. De siste tre dagene har jeg spottet en del, men det kommer sånn av og til og forsvinner... Trur nok mensen er på vei.. Men det er jo heeelt greit nå.. Håper bare jeg får pergo nå da! Tenk om hun sier at jeg ikke får det.. Har du noen gang hørt om noen som ikke fikk pergo`?

Du skal få detaljert referat på Onsdag.. hehe

Oi så spennende!!! Klart du kan sende det til meg! *glede seg*

Jeg skal tilbake på intervju neste Mandag.. Kjempe spennende..

Hvordan går det med praksisen?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuuusen takk for at du gidder å lese!!:) *Har sendt*

Er skikkelig usikker på det, men håper ikke at det var helt bak mål. Men vær 100% ærlig:) Jeg skal nemlig forsvare det i morgen, så da kan jeg jo komme med kritikk til det og, hvis jeg har funnet ut at noe av det ikke var så lurt allikevel.

Så spennende at du har spottet i noen dager! Det kan jo bety spire og det da:) Hvis ikke satser vi på at TR kommer i det sekundet du går ut fra gyn! Jeg har aldri hørt om noen som ikke får pergo. Eneste er hvis hun mener at du produserer så mange egg naturlig, at du ikke kan få ekstra hormonstimulering i tillegg. Men jeg tviler på det, du får nok pergo!:)

Hurra, gleder meg til referat, hihi.

Praksisen går greit, skal møte gruppa i morgen. Det var en forferdelig uke synes jeg, så jeg er glad den er over. Men vi har fått veldig mye som vi kan bruke i oppgaven da. Hvordan går det hos deg? Hvor ofte skal dere møtes framover?

Klem

Skrevet

Kjempe spennende lesning.. har svart... hehe.. Ikke helt bak mål.. Men det jeg også ville lagt litt vekt på er at det er vanskelig og legge opp et slik opplegg for barn med autisme. Barn med autisme er så forskjellige, og det er viktig og kjenne eleven før man kan legge opp et godt lærings opplegg. Dette ville jeg kanskje sagt noe om.

Nei, jeg trur ikke det er spire, tester bare negativt på tester.. senest i går.. I dag har jeg bestillt el-tester cb dig=) Tenkte kanskje at pergo gjør at jeg slår ut positivt på den.. hehe...

Jeg syntes også det var veldig deilig og bli ferdig på praksis stedet.. vel nesten.. Vi skal møtes på blindern i morgen vi også.. Så skal vi til praksis stedet en siste gang i morgen, for og prate om funn... det blir spennende.. Vi har en del kritikker.. *ops*

Vet ikke hvor mye vi skal møtes jeg.. Vi er jo 6 stykker da, så trur ikke det skal ta sååååå lang tid før vi gjør oss ferdig.. Men denne uken skal jeg til Ahus, Fredag er jo inneklemt dag og Mandag skal jeg på Intervju... =S føler jeg kanskje ikke bidrar så mye.. men men.. klarer bare ikke engasjere meg sånn lengre... føler meg så ferdig... *sukk*

klem

Skrevet

Ja det er helt sant. Spespeden er så svevende, så jeg syntes det var vanskelig å komme med et konkret eksempel for 3 kvarter. Det var et godt poeng, det skal jeg huske å si noe om:)

Så kjedelig med negative tester:( Men ved neste ikm blir den positiv, hihi!

Så gøy med digitale EL-tester, de blir nok positive når du setter i gang med pergo ja. EL kommer jo vanligvis 5-10 dager etter man har tatt siste tablett.

Vi skal møtes hos en i praksisgruppa vi (Navnet begynner og slutter på E, så skjønner du kanskje hvem. Er et uvanlig navn, så vil ikke skrive det her). Synes det er litt teit at vi ikke bare kan møtes på blindern, mye enklere å komme seg dit! Så spennende at dere skal prate om funn, er jo veldig bra at dere har en del kritikker allerede, da hjelper dere dem nok masse:) 6 stykker ja, det blir under 3 sider på hver det, deilig!

Synes ikke at du skal tenke på at du er mye borte. En på gruppa vår var borte i 4 dager sist uke! Jeg er akkurat som deg, føler meg såå ferdig!! Klarer ikke å engasjere meg i det hele tatt! Så spennende at du skal på intervju! Hvor da? Begynner å bli erfaren med det du nå;) Du har fått 2 jobber allerede?

Klem

Skrevet

Hellu:) Vil bare si at intervjuet gikk greit. De likte undervisningsopplegget mitt veldig godt, og jeg føler at jeg fikk forsvart det på en fin måte. Når de spurte veldig mye om mine positive sider og hva andre synes om meg, fikk jeg litt vanskeligheter med å svare etterhvert. Men de andre spørsmålene føler jeg at gikk ganske bra:) Tror nok ikke at jeg får den, for de hadde hatt 4 på intervju før meg, men om jeg får den blir jeg overlykkelig!

Skrevet

Hei babib...

Det er godt og høre at det gikk bra=) Så lenge du føler at du gjorde det beste du kunne så er det, det eneste som teller! En erfaring rikere.. Du må jo ikke være negativ.. Husk the seacret... hehe.. Forestill deg det du vil! Hva slags jobb var det forresten? Det trur jeg ikke du ha fortalt meg.. hehe..

Dagen i dag har vært ganske bra.. Vi fikk gjort en god del i dag, men fikk ikke hatt det møtet vi skulle i barnehagen, men skal ha det neste Tirsdag! Så det er jo greit da...

Ellers har jeg ikke sett en dråpe blod i hele dag.. Fortsatt øm der nede, men ikke noe blod.. Så vet ikke jeg.. Finner vel ut av ting i morgen regner jeg med... Tenker vel at hun foretar en innvendig ul eller noe... me får sjå...

Oh my god, Magen min er heeeelt på tur altså.. Skikkelig ille, så mye ubehag i fht antibiotikaen... jiiiizzzz

klemme på

Skrevet

Helluuu:)

En erfaring rikere ja, og jeg gjorde det beste jeg kunne. Får prøve å tenke sånn som the secret sier ja, hehe. Det var jobb som spesialpedagog på en spesialskole for barn med nevrologiske sykdommer. Så og si alle diagnoser som finnes i hjerne og atferd boka, pluss litt til;) Har sååå lyst på den jobben!!!

Så flinke dere er som fikk gjort en del! Kjempebra at dere får komme dit neste tirsdag:) Skal de komme å se på når dere har fremføring?

Så spennende! Jeg synes det høres såå ut som at du er gravid jeg. Hadde blitt så overlykkelig om du kommer fra gyn i morgen og har sett en liten spire på ul<3 Hvis ikke så krysser jeg fingrene for at TR kommer i løpet av uka!

Uff, stakar:( Antibiotikamage er grusomt!

Klemme

Skrevet

Oi det hørtes kjeeeempe spennende ut!!!! Jeg skal krysse ALT jeg har av fingre og tær for deg! Men skummelt også da... Syntes liksom det nevrologiske er så vannskelig jeg da... Kanskje fordi jeg ikke har satt meg inn i det.. heheh

ja vi var flinke.. hehe... Jeg trur kanskje de kommer ja. Virket som de hadde lyst til det.. Vi skal ha fremføring sent på dagen, så det kræsjet ikke med arbeidstiden så veldig heller...

Skal deres komme og se?

I går kveld staret jeg og spotte litt.. dvs det er bare lyserosa det som kommer... stappet en tampong inn og når jeg sto opp i dag var det så og si ikke noe på den????.. Merkelige greier altså...

Jeg trur nok det er alt for mye og håpe på at det er en spire der inne og at jeg får sjokk i dag.. Men det viktigste er jo at jeg ikke har fått full mensen og at jeg kan starte med pergo neste pp med en gang! Jeg har jo pleid og spotte litt før også vet du!

Anders er heeeeeeeeeeeelt frisk!!! Alt var innenfor normalen... bortsett fra litt økt dna farge??? Men det var vist ikke noe og bry seg om! Jippi

Nå skal jeg dra om en halvtime ca.. så det blir greit ja... gru/gleder meg litt... Har jo ikke alle prøver jeg skulle hatt da men...=S

klem

Skrevet

Jaja, turen til Ahus ble ikke så positiv som jeg hadde håpet på.. Ikke no Pergo på meg gitt=.(

slimhinnene min renser seg ikke som de skal, så om jeg hadde et befruktet egg ville det ikke hatt kjangs til og feste seg.. Det er derfor jeg også har så lange blødninger.. Dermed skal jeg forstette på provera kur til over sommeren, eller helt til jeg har 10dager eller mindre med blødninger.. Så skal jeg inn igjen og få pergo.. Hun skrev august, men jeg måtte regne med at pga ferie avvikling osv var det drømme ønskning.. Så trur ikke jeg får hjelp før nærmere jul igjen.. Så bare og smøre seg med tolmodighet og håpe noe skjer før den tid....

I kveld skal det festes med goood samvittighet!!! nedenom og hjem! hehe

Skrevet

Neeeei, så utrolig dumt!!!:´-( Nå ble jeg kjempelei meg på dine vegne vennen! Håper virkelig at du slipper å vente helt til jul! I kveld får du feste med goood samvittighet ja. Det var ihvertfall godt å høre at alt var bra med Anders.

Tuuusen takk for at du krysser alt jeg har for at jeg får jobben. Det er litt vanskelig det nevrologiske ja, men sååå spennende! Fant en stillingsannonse på en spesialavdeling på en skole jeg jobbet på for 3 år siden. Tror nok jeg skal søke der og, men det er som miljøarbeider da...så jeg er liiitt skeptisk.

Så deilig med fremføring sent på dagen! Koselig at de kanskje kommer, da tar de jo til seg det man bruker tid på å finne ut av. Tror det skal komme to stykker fra der vi var.

Sender deg en stor trøsteklem og håper at det går bra med deg.

Skrevet

Heia

Nei det var jo ikke akkuratt de beste nyhetene kan du si... Men etter og ha fått det litt mer på avstand ser jeg jo det positive i det da.. For det første er det noe som er greit nok og fikse, ikke noe alvorlig.. Det tar bare litt mer tid... Og hun gyn var kjeempe koslig og snill/trygg dame.. Jeg må jo si jeg er glad for at hun er så profesjonell at hun ønsker og ordne opp i meg før hun som hun så fint sa det "herje med hormonene dine litt"... hehe...Hun mente at temping var baaare tull.. For det var så små marginer som skulle til for at det skulle slå ut den ene eller andre veien.. Hun var ganske sikker på at jeg rett og slett ikke hadde el... MEN selv om at jeg må igjenom et lite helvete med blødninger osv nå, så er det jo for og bedre tingenes tilstand, håpet er jo at det skal stabilisere seg.. Og skulle jeg bli gravid med dårlige hinner er vel kjangsen for SA større.. + at jeg tenker; hva er vel et par mnd fra eller til? Jeg rekker og tjene opp permisjon og alt.. Egentlig helt greit.. Og til slutt; det at jeg ikke fikke pergo betyr jo ikke at jeg IKKE kan bli gravid..... Provera skulle ikke være farlig for et event forster...

Det blir nok noe ut av oss også skal du se=)

stooor klem (og ja, alt er bra med meg!)

Skrevet

Så bra at du klarer å se det positive i det. Gynekologen din virker jo superflink! Men det var litt rart at hun mener at temping er tull. Tror kanskje det varierer litt fra person til person. Min tempstigning stemmer alltid i forhold til EL-tester, EL-slim osv. Men du må jo selvfølgelig høre på henne når hun mener at du ikke har EL. Det blødningshelvete er nok verdt det i lengden ja. Du får bare prøve å huske på at det kommer til å bli bedre etterhvert, når blødningene er på sitt verste. Et par mnd fra eller til har forsåvidt ingen ting å si. Og det er jo egentlig bare en fordel nå som du skal ut i ny jobb og greier. Tiden kommer nok til å gå kjempefort, og snart står du med en positiv test i hånden:) Kanskje du blir gravid av deg selv i løpet av sommeren! Krysser fingrene for det:)

Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...