Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 ...og der e ei klar linje der!! :-| Oi oi...ta neste test i mårra tidlig.....hvis likt resultat så lagge eg å kjøpe ein cb digital!! (må bare kjøre litt lengre for å finne apotek som har..hehe) Oiiii.....Eg vett, tia e gått ut, testen har tørkaaa, skyggestreker o.s.v... Men likevel daaa!! Hjalp jo ikkje på tro'a mi for å sei det sånn.. ..kanskje derfor marsvinene mine e blitt mer amorøse i det sista..haha!!
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Vet hvordan du har det. Testet i går, men da var den negativ. Så på den igjen etter 3 timer og da var det skyggestrek. Klarte derfor ikke holde meg i dag, og testet på nytt. Det var ikke på morgenurin, men var da en skygge der etter 45 minutter. Venter til i morgen så skal jeg kjøpe en digital og ta testen på morgenurin på onsdag. Men alt i meg sier at jeg er gravid. Stikking i magen og ømme bryster. Og det bruker jeg ikke ha rundt TR. ....håper håper....
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Spennende Håper at du får en skikkelig positiv test i morgen Ønske deg mye lykke til Krysser det jeg har av fingre og tær for deg
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Syns eg så noe på testen og, men trodde det va øynene mine..hehe..dei har lurt meg før ja!! Men så tørka testen så var der jaggu ein svaaak svak strek....blei heilt..oi.. Eg og har liksom noe i magen som seie at mensen komme ikkje denne gangen...håpe bare det e pga ei spiiire... ..og at mensen ikkje komme da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå