Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med bebisene dine! :-) Hvordan går det? Var det en Adriana og en Maximilian som kom ut? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :-) Det går kjempebra, godt å få de ut. Haha! :-P

Det ble Adriana og Maximilian som vi hadde ''forventet'', men hadde jo noen navn ''på lager'' i tilfelle at de ikke passet navnene i det hele tatt.

Skrevet

Så bra da!! :-) Har du noe tid til overs til å diskutere navn nå da? ;)

Skrevet

Akkurat nå har jeg det :-P De sover ganske mye, veldig rolige begge to egentlig ;) Heldigvis! hehe

Men når de blir eldre blir det nok ikke så mye tid ... ''Den tid den sorg!'' haha, det var slemt sagt... :P

Skrevet

Hehe .. Så bra da :-) Kos deg masse med de søte små da ;-)

Skrevet

Kan du ta dialogen med deg selv et annet sted?

Skrevet

Med deg selv faktisk. Jeg aner ikke hvem Miranda er, og jeg er iallefall ikke Miranda. Ville bare gratulere henne med tvillingene - beklager det...! Herregud.

Skrevet

HAHA :-P Kapabel, du er faen meg tett i pappen!

Skrevet

Hadde jeg nettopp fått tvillinger hadde navnedebatten vært det siste som intresserte meg, så lenge de har fått navn. Og innlevelsen i å fortelle hvordan det var å ha fått tvillinger hadde vel vært litt mer overbevisende..hehe, du er lite troverdig.

Skrevet

Da er jeg vel det da ;)

Skrevet

Jeg blåser i om Miranda er ekte eller ikke - men jeg er iallefall ikke Miranda!! Beklager ass, men nå begynner jeg å bli småirritert. Kan ikke skrive på en debatt uten å bli rakket ned på fordi noen tror man er en annen?! Det går jo ikke an.

Skrevet

Håpefulle M : Jeg er ''ekte'' ;)

Men én annen ting: Tror dere virkelig at jeg eller Håpefulle M skulle svart på hvert enkelt innlegg to ganger?!

Skrevet

Óg grunnen til at jeg er inne på Navnedebatten er fordi jeg syns det er utrolig morsomt å diskutere navn og høre nye navn. Vi har hatt navnene til Adriana og Maximilian i 2-3 mnd nå, så det er ikke av den grunn at jeg har vært inne her i det siste.

Skrevet

Bruk av banneord i diskusjon er fremste tegn på at en har gått tom for (gode) argumenter.

Skrevet

Du kan vel iallefall forklare hvorfor du mener at jeg er Miranda (og omvendt) da, Kapabel ? Istedet for å blurpe ut med en slik kommentar uten begrunnelse.

Skrevet

uff, jeg ler av deg kababel ! kan ikke folk få snakke sammen og fortelle hverandre om sine opplevelser uten at du skal bry deg.. og så om miranda er "fake" hvorfor bry deg å slenge dustete komentarer!? latterlig:P

Skrevet

uff da, ei som dreit seg ut da....he he he=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...