Gjest Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Kan du ta en titt på meg? Har en følelse av at babyen i magen kommer litt før, men er usikker. Får du tak i noe? Terminen er 9.august. Evt noe annet med fødselen? Vil den starte selv, bli igangsatt, svk.forgiftning, føde på veien til sykehus...? Er født 17.11.80 Blir veldig gald om du har tid! :-)
Krin Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hei Alva♂♂♂ + ♀ i magen!!! Jeg får inn at du føder rundt 3 aug +/- et par dager. Jeg får inn at dere begge vil ha det bra men jeg tror han blir til på keiserligvis=))))Tror ikke du behøver å tenke på å føde på vei til sykehuset=)))) Bevist går jeg ikke inn på helsespørsmål for jeg føler det blir moralsk feil både for dere og for meg selv. Lykke til...... Klem fra
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Takk for det! :-) Uff, nå er du den andre som har spådd meg keisersnitt her, min store skrekk... Du skriver han, får du guttefølelse på meg? Har fått vite jente på to UL'er nemlig :-)
Krin Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Hei! Jeg kan ta feil så jeg håper du tar det jeg sier med en klype salt og det er vel mest sansynlig du har ei jente i magen men det er iallefall gutte følelse jeg har på deg=)))
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Kanskje det er de tre guttene jeg alt har som påvirker? ;-) De var 100% sikker på jente både på ordinær UL og 3D i uke 27. Joda, jeg tar jo sånt med en klype salt, men litt spooky når to stykk spår KS på meg :-) Takk for at du tok deg tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå