Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du ta en titt på meg?

Har en følelse av at babyen i magen kommer litt før, men er usikker. Får du tak i noe? Terminen er 9.august. Evt noe annet med fødselen? Vil den starte selv, bli igangsatt, svk.forgiftning, føde på veien til sykehus...?

Er født 17.11.80

Blir veldig gald om du har tid! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Alva♂♂♂ + ♀ i magen!!!

Jeg får inn at du føder rundt 3 aug +/- et par dager. Jeg får inn at dere begge vil ha det bra men jeg tror han blir til på keiserligvis=))))Tror ikke du behøver å tenke på å føde på vei til sykehuset=)))) Bevist går jeg ikke inn på helsespørsmål for jeg føler det blir moralsk feil både for dere og for meg selv.

Lykke til......

Klem fra

Skrevet

Takk for det! :-)

Uff, nå er du den andre som har spådd meg keisersnitt her, min store skrekk... Du skriver han, får du guttefølelse på meg? Har fått vite jente på to UL'er nemlig :-)

Skrevet

Hei!

Jeg kan ta feil så jeg håper du tar det jeg sier med en klype salt og det er vel mest sansynlig du har ei jente i magen men det er iallefall gutte følelse jeg har på deg=)))

Skrevet

Kanskje det er de tre guttene jeg alt har som påvirker? ;-) De var 100% sikker på jente både på ordinær UL og 3D i uke 27.

Joda, jeg tar jo sånt med en klype salt, men litt spooky når to stykk spår KS på meg :-)

Takk for at du tok deg tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...