tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg hadde sannsynligvis EL på torsdag eller noe sånt. Men nå er jeg altså kvalm. Jeg kan jo selvsagt være syk. Men når man prøver på barn er det selvsagt ikke det man tenker på først:-) Med de to forrige har jeg fått positiv test 5 og 7 dager før IKM. Spørs hvor lenge jeg klarer å vente nå, da. Jeg har tre tester liggende... Med min første var jeg også kvalm omtrent på denne tiden, men også da var jeg usikker på om det var innbildning..... Flere enn meg som har tidlige symptomer? Og har det stemt, eller er det bare det at jeg har hengt her inne som gjør at jeg innblider meg slikt...
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 hei:) jeg fikk denne mnd her menssmerter nesten rett etter el. Og kvalmen har jeg og vært. Har hatt hodepine noen dager og andre ikke. Har enten ikm onsdag eller lørdag, husker ikke helt når el var. hehe. Men tok en qr test i dag mårres som viste svak positivt, Men cben jeg tok i ettermiddag ble negativ. Så nå vet jeg ikke helt hva disse symtomene er eller om det er kroppen min som tuller her. Men jeg lurer og sykt på om disse symtomene jeg har nå er graviditet eller mensen. Sygt frustrerende jaffal. HVor lenge har du prøvd å bli gravid nå?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg skjønner ingenting. I dag er jeg grisekvalm, og i går var jeg også litt kvalm. Men det er jo en hel uke til IKM! Jeg tok en test i dag, som selvfølgelig var negativ. Det er jo grenser for hvor lang tid før IKM man kan forvente utslag... Men jeg er skikkelig spent. Vi får se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå