Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hei alle sammen:) er helt ny her på denne siden, begynnte barne prøvingen i februar og håper sterkt på en spire snart:) Grunnen til at jeg skriver innlegg om graviditets tester er at jeg tok en QR test med morgen urinen i dag og den ble svak positiv, du kan se streken uten tvil. Jeg ble jo selvfølgelig glad men tørr ikke håpe så mye siden jeg senere på ettermiddagen tok en cb og den ble negativ. Har ikm enten onsdag eller lørdag, husker ikke helt når el var. Men kan graviditets tester slå positivt hvis jeg ikke er gravid? Syns det er så frustrerende at jeg først får en svak positivt og så en negativ.. Andre som har opplevd dette? Takker så mye for svar på forhånd:)
**Vimsa** Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 hei og velkommen =) det jeg tror er grunnen til at CB ble negativ, er pga det ikke var morgenurin..men det var det jo på QR, så derfor ble den positiv. siden du ikke har ikm før ondag eller lørdag, så slår den nok kun ut på morgenurin... så anbefaler deg å ta en test på morgenurin i morra, så er den sikkert positiv lykke til!
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 så jeg kan være gravid selvom cben viste negativt? har hørt at en strek er en stek, men ble jo litt forvirra når cben ble negativ:p hehe. har så lyst på en liten spire, å følte vi klarte å treffe denne mnd. Tidligere når jeg har testet med qr har det aldri komt to streker ikke etter mange timer en gang. Så den kan vel ikke ha slått ut uten at jeg har harr hgc i urinen?
**Vimsa** Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 jeg tror du er gravid ja, siden QR var positiv. det er jo HCG som gjør at du får positiv test, og det er pga du er gravid. (kan være et par andre grunner og, men det er veldig skjeldent at det skjer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå