Lykkelig med Maiken Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Ser du om eg e gravid eller om eg blir det snart. Vi har ingen barn fra før? jeg 250777, han 190870 Tusen takk:-)
Krin Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hei Senjajente! Jeg tror jeg har sett på deg før en gang når jeg var her inne.......men husker ikke hva jeg så den gangen=)))) Jeg ser en graviditet på deg en gang innen et år men jeg tror det er en redsel du må kvitte deg med før det vil klaffe......så om du greier det så ser jeg ikke bortifra at du blir gravid innen bare noen mnd=)))) Lykke til..... Klem fra
Lykkelig med Maiken Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Har hatt første ivf og er på rugedag 11 og i begynnelsen tok eg det helt rolig, men så fikk eg en urolighet i kroppen fra rugedag 5. Men skjønner ikke helt hva du mener med redsel, har du lyst å utdype det litt. Føler meg veldi klar for å blir mor, som eg ikke har vært bestandig. Blir jo litt fortvilt så hadde vært veldi bra me litt tilbakemelding vedrørende den redselen som du nevner. takk:-)
Krin Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Hei Senjajente! Så spennede da, får håpe det har klaffet nå=))))) Det er litt vanskelig å tolke alle bildene jeg får opp så jeg greier ikke hjelpe deg noe nærmere. Men som sagt så tror jeg du kommer til å takle dette og at det ikke er lenge til du ruger på en liten spire. Sånn generellt når det handler om redsler så greier man å takle det/kvitte seg med det når en er klar for det=))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå