Gå til innhold

Flere som venter på lapraskopi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi står på venteliste på Bærum. Er det flere som venter på time, og evt hvor lenge har dere ventet? Håper så inderlig vi får time før sommeren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også litt på hvor lang ventetid det er på å få det. Vi skal til samtale på Ullevål i førsten av juni, så blir vel sendt videre for lapraskopi, siden prøvene til sambo var helt normale.

Håpe du får time om ikke så altfor lenge da, og lykke til :)

Skrevet

Hei

Vi venter på lapraskopi, forhåpentligvis før sommeren. Har en cyste på en eggtstokk som skal opereres bort samtidig, så det blir narkose. Gyn sa 4-8 ukers ventetid da han ringte, og nå er det 5 uker siden.

Lurer bare på hva som skjer hvis det skulle ha klaffet denne gangen. Er 1 DPO, har hatt EL denne måneden, vi hekket i helgen og det kan jo faktisk være at det er et befruktet egg der inne. Får bare håpe vi finenr ut av det før en evt. lap...

Skrevet

Jeg var til laprskopi i februar jeg.. Skulle egentlig til buskerud sykehus men grunnet lang ventetid ble jeg anbefalt kongsberg sykehus. Kjempe hyggelige mennesker der som tok seg god tid. Tok ikke lang tid før jeg fikk time heller:) Det lønner seg å ta de små lokalsykehusene.. Fikk narkose jeg også på vanlig lap undersøkelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...