auro Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hei. Har termin med lillegutt 6.8, kan du se når han kommer? Han har et forstørret nyrebekken, som mest sannsynlig må opereres etter fødselen. Vil han ellers være frisk og rask? Er bekymret for at alt ikke er som det skal. Vil fødselen gå greit. Jeg 200974. Tusen takk
Krin Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hei Auro! Jeg føler alt vil gå bra med dere begge to og jeg tror du føder rundt 1 uke før termin=)))) jeg har en liten følelse av at han vil komme på keiserligvis=)))) Rene helse spørsmål har jeg ikke så lyst å gå inn på her inne, håper du har forståelse for det.Det eneste jeg vil si er at jeg føler dere har gode leger rundt dere som vil gi dere den oppfølgingen dere trenger=)))) Lykke til..... Klem fra
auro Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Uff, må vel si at et keisersnitt er det siste jeg ønsker meg. Men, men så lenge det går bra med oss begge skal vi vel takle det også.
Krin Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Ja det skjønner jeg men du må jo oxo ta det jeg sier med en klype salt det er jo ikke sikkert at jeg har tolket bildene jeg har fått opp riktig=)))
auro Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 He, he...får satse på at du tar feil. Ikke vondt ment. Men lurer på et eksakt helsespørsmål. Ikke sikkert du kan svare men, tror du han har downs? Det jeg er mest bekymret for.
auro Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2009 Takk. Har hatt to lette svangerskap og fødsler tidligere. Nå skulle liksom sistemann komme uten noe mer trøbbel, men er visst ikke bestandig det går som en planlegger. Men om ikke fødselen volder oss altfor mye bry og lillebror ikke plages med noe annet enn nyrebekkenet skal det vel gå fint.
auro Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2009 Blir fulgt opp med ul hver fjerde uke, så håper jo at de ville ha oppdaget det om det var noe annet.
Krin Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Det høres veldig bra ut jeg tror som sagt det går bra med dere begge to=)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå