Tingeling27 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 morkakeprøven jeg tok da vi fant ut at babyen min var syk før utskrapning er klare i morgen...skal på riksen og ha en prat med legen ang det som skjedde...følelsene mine nå og hvordan vi skal gå videre etter dette fæle....uff....jeg gruer meg så fælt....men samtidig skal det bli godt og få svar på alt det jeg lurer på...har så mye tanker i hodet...hva sjansen for at det skjer igjen osv.... tja...jeg hadde vel egentlig ikke noe mer på hjertet enn det...
Tingeling27 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. mai 2009 glemte vel og skrive hva slags prøve det var...det var en frivillig prøve ...jeg tok den sjekke om det var noe mere galt med babyen min enn bare det kjempestore navlebrokket...de sa at mest sannsynlig så ville det også være kromosomfeil...det er 3 kromosomfeil...2 dødelige ..og downs.... da babyen min også hadde leveren ute i brokken og mest sannsynlig hjertefeil og andre feil da brokket var så stort, antok de også med stor sannsynlighet at den hadde en av disse kromosomfeilene...de to tingene der brukte og følge hverandre....uff...jeg gruer meg sånn til svaret...
Lotta2010x2012 Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Off, kan ikke forestille meg hva du går igjennom. Synes en er ille, men er vel ikke noe sammelingnet med det du gjennomgår! Føler virkelig med deg. Håper du får svar på spørsmålene dine:) Klemmer fra meg:)
Tingeling27 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 takk for medfølelsen jenter<3<3<3 dere er så gode:) Lotta87 < 3: jeg lurer på om du misforsto...eller så var det jeg som misforsto hehe... det skal stå at det finnes 3 typer kromosomfeil som babyen kunne ha...skrev kanskje litt utydelig der...så det er det vi får svar på i morgen...enten hadde den ikke noen kromosomfeil eller ett av 3 typer...2 typer dødelig eller downs.... vet ikke helt hva jeg håper på at svaret skal bli jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå