kinemor1969 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg skal flytte til Asker i juli og da hadde vært koselig å bli kjent med noen i samme situasjon :-) Jeg er 39 år og har termin 28.oktober. Har en datter på 8 år fra før og 2 bonusbarn på 14 og 16 år. Kanskje vi kunne fått til et treff snart?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hei, Jeg bor i Asker, men er kun 6+4. Termin medio januar. Har en jente på knappe 2 år fra før. Bonusbarn 13 år her. Hvor i Asker skal dere bo? Legger meg ikke med nick helt enda, ettersom graviditeten er langt fra offentlig enda.
kinemor1969 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Hei igjen! Gratulerer så mye! Er formen bra? Den første tiden er alltid spennende så jeg skjønner godt at du velger å være anonym så lenge. Vi skal flytte i nærheten av Vardåsen skole. Hvor bor dere da?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Hei, Vi bor ved Risenga (Den store fine svømmehallen, og idretsanleggene). Skolekrets: Bondi Formen har vært bedre. Nå har nemlig kvalmen meldt sin ankomst. (Var ekstremkvalm i 5 mnd siste gang). Håper det ikke blir like ille og langvarig denne gangen :-) Har bare bodd i Asker litt over 2 år, så ikke veldig kjent i området. Hadde vært hyggelig om litt flere kommende Asker-mammaer hadde meldt seg. Sist var vi en gjeng på 10-12 stykker. Var mer sammen med de en barselgruppa. De var en super gjeng :-) Vi ses fortsatt regelmessig, men nå hovedsaklig uten barn.
kinemor1969 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2009 Tror jeg vet sånn ca hvor det er ) Det er ikke så langt da. Kjedelig med den kvalmen da... Håper du slipper lettere unna denne gangen! Jeg har vært mere kvalm denne gangen enn sist, men den har forsvunnet nå - heldigvis! Jeg HATER å være kvalm.... :S Hvor går du til kontroll? Lege / jordmor? Jeg har fått time på helsestasjon hos legen der. Syns det er sååå vanskelig å finne en ålreit lege når jeg ikke kjenner til noen... Kjempekoselig om vi får til et treff ) Kom gjerne med forslag til tid og sted ) Ha en knallfin pinsehelg!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Hei, Er jo kun 8 uker, så har ikke komt i gang med kontrollene enda. Skal gå på svangerskapsomsorgen i Skysstasjonen. Hadde tenkt å gå til samme jordmor som sist, men hun har desverre permisjon (mulig jeg velger en som heter Ingunn). I tillegg har de en som heter Gro og en som heter Grete. Legen de bruker der (Kathrine Eriksen), har jeg også valgt som fastlege ettersom jeg ikke kjente til andre leger i området. (Var jo selv gravid da jeg flyttet til Asker.) Hun jobber også på Asker legesenter. Veldig fornøyd med henne. For en super pinse :-) Har vert på stranden for første gang i år i dag. Det var supert.
nicen Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Hei Kinemor. Jeg flyttet til Asker i Mars, og vil gjerne bli kjent med noen også.Jeg er 37 år og har termin 26. desember, dett blir den først, hvis alt går som det skal denne gangen:) Jeg skal jobbe i vestfold i juli, men kanskje vi får til et treff etter det? Lykke til med flytting:) Jannike
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Hei, Jannike, Så hyggelig med nyinflyttere. Jeg er heller ikke herfra, og de fleste jeg kjenner her kjenner jeg gjennom barselgruppen, den gamle BIM gruppen min etc. Du planlegger i god tid :-) Flytte 3 mnd etter babyen er født. Bygger dere hus eller, siden det er så langt frem i tid. Jeg her termin ca 3 uker etter deg, så kanskje en trillekammerat. Hvor i Asker skal dere bo? Hvor bor dere nå? Orker ikke være så anonym lenger. 9 uker på vei..
nicen Skrevet 6. juni 2009 #9 Skrevet 6. juni 2009 Jeg har flyttet allerede, mars som var:) Vi bor ved Båstad, hva med dere? Hvor gammel er du? Er du i bra form?
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 Hei, Jeg leste nok litt fort.. Båstad, er det ved Undelstad?. Bor selv ved Risenga. Jeg er 32. Har en jente knappe 2 år. Er ganske så kvalm, men likevel langt fra så ille som sist.. Da kunne jeg knapt stå på beina i lange perioder. Hadde det slik i knappe 5 måneder, så er ganske fornøyd med å ha det som nå :-) Vet jo hvor ille det kan være. Hvordan er formen din? Du er vel over i 2. trimester nå? Er dere fra området?
kula31 Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 Hei jenter, så hyggelig at det er flere fra kommende Asker-mammaer. Jeg har termin 25.august (er 29 uker) og har nettopp fyllt 32. Bor på Bleikeråsen rett ved Risenga:-) Jeg har bare bodd i Asker i litt over ett år så jeg kjenner ikke så mange her jeg heller.
kula31 Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 ...venter forresten min første, en liten jente:-)
kinemor1969 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. juni 2009 Kjempehyggelig at det er flere som har lyst å være med på treff Kanskje vi kunne fått til noe i juni? Hvordan passer det for dere? Kom gjerne med forslag til dato og sted
kula31 Skrevet 9. juni 2009 #14 Skrevet 9. juni 2009 Ja, veldig hyggelig. Jeg er gjerne med på et treff:-) Hva med og møtes 23. eller 24.juni i Asker sentrum et sted?
nicen Skrevet 10. juni 2009 #15 Skrevet 10. juni 2009 Hei igjen. Formen har begynt å bli bedre, er ikke kvalm lenger, men fortsatt litt energiløs og trøtt. Jeg var hos jordmor for første gang idag, veldig hyggelig på helse stasjon i Asker. Jeg er nå i 12 uke, og tar sjansen på å glede meg litt, har hatt noen runder før som ikke gikk så bra, så er litt forsiktig. Jeg er fra vestfold, men har bodd i Oslo siden jeg var 15. Håper kvalmen din gir seg lenge før enn sist:)
kinemor1969 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #16 Skrevet 10. juni 2009 Hei alle sammen! Jeg kan på formiddagen onsdag 24.6, kanskje senere på dagen / kvelden også. Men det kommer ann på hvor langt i flytteprosessen jeg har kommet... : Jeg er ferdig flyttet i uke 27 og har mye bedre tid da ) Hva med dere andre? :-)
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 11. juni 2009 #17 Skrevet 11. juni 2009 Hei, jeg vil også bli med... Jeg har termin i begynnelsen av juli, så litt før dere andre, men jeg ser at kula31 ikke henger så langt etter... Jeg er i permisjon,så alle dager passer for meg. Gjerne i Asker sentrum. Jeg er forresten 33, barn nr 2 og bor i Heggedal.
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 11. juni 2009 #18 Skrevet 11. juni 2009 Hei, Så hyggelig med enda flere kommende Askermammaer :-) Jeg vil gjerne være med på treff, men føler meg ikke klar før jeg er i uke 12, og det hele er litt mer sikkert.. Skulle noe gå galt blir bare skuffelsen enda større om man har møtt en fin gjeng, og ikke lenger skulle være en del av den. Jeg er 12 uker 1. juli, og skal på UL 30.05, så klar etter det... Dere må gjerne møtes før, så henger jeg meg bare på gangen etter :-) Bortreist fra midten av juli og ut måneden. Så deilig å nesten være ferdig med svangerskapet da :-) Skulle ønske det var meg...
kinemor1969 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #19 Skrevet 15. juni 2009 Noen som har lyst og anledning til å være med på et treff før ferietiden setter inn for fullt?
kula31 Skrevet 21. juni 2009 #20 Skrevet 21. juni 2009 Hei jenter, jeg er veldig gjerne med på et treff så snart som mulig, men det blir vanskelig på dagtid uken som kommer. Kan eventuelt på ettermiddagen / kvelden. Neste uke (uke 27) har jeg ferie, men er hjemme de første dagene så da passer det fint på dagtid også.
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 23. juni 2009 #21 Skrevet 23. juni 2009 Hei, Dette gikk desverre ikke som ønsket. Endte med påvist MA i dag :-( Ønsker dere alle lykke til videre :-)
kinemor1969 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #22 Skrevet 24. juni 2009 Huff så trist da! Sender deg en stor klem og masse gode tanker på veien videre! Håper det går bra med deg og at vi hører mer fra deg. Stooor klem Kinemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå