Gå til innhold

Far ukjent?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg abre lurte på ossen det er å oppgi far som ukjent da man egentlig vet hvem faren er men han ikke kan oppføre seg og bare prøver å lage et helvete får meg, har egentlig skrivd han opp på helse skjema men vurderer nå og krysse over dette, og håpe på at han ikke vil stå oppført, i og med at han er forlovet med ei fra et annet land og skal gifte seg til sommern, så er jeg ganske sikker på at han ikke vil gjøre noe med det om jeg stryker han ut.

Det er kun 2 mnd til termin og dette sliter veldig på humøret og energien min da jeg ikke klarer å slappe av eller få dette ut av hodet, så begynner å bli ganske lei siden jeg har lyst å ha en fin graviditet og ikke gå og være ulykkelig og sur pga han.

Om dere bare har dritt og si hold det får dere selv da jeg vet veldig godt at barnet har rett til å skjenne faren sin, men han er ikke mye til å som far om han skal holde på sånn som han gjør!!

Fortsetter under...

Hellu...

Det er ikke noe problem å oppgi som ukjent far, selvom du veit hvem som er faren, for det er ingen som har noe med det uansett...de kommer nok til å mase,men det er bare å si at man ikke veit. ei venninne av meg har gjort det, og de sendte henne et par purre brev og hu ringte bare opp igjen å sa at hu ikke visste hvem faren var...og hvis du syns det er det beste for barnet, så syns jeg du bør gjøre akkurat det du føler for...Barnet kan jo så klart ha kontakt med faren selvom han ikke er skrivd opp, det kan jo eventuelt endres... jeg har ikke noe særlig med kontakt med barnefaren, og vurderer også å oppgi ukjent far.han vil ikke ha barn engang..så jeg tror mitt barn klarer seg fint uten han og ikke bare det, men han så skulle forandre seg så er det ikke verre enn å oppgi faren seinere.

Jeg syns du skal nyte resten av graviditeten og bare tenke på deg selv og barnet. det er det viktigste nå...hvis faren vil være drittsekk, så er det hans tap...Masse lykke til =)

hadde tenkt å oppgi ukjent far selv, men så tjener han veldig godt og jeg trenger pengene. har regnet ca 6000 i barnebidrag hver mnd, og det er mye penger for en student. ellers hadde jeg fått minste bidrag som er rundt 2000? han vil jo ikke ha noe med barnet å gjøre så det er like greit å kreve pengene fra ham. han er så gjerrig at han kommer til å dø når han finner ut hva han må betale i 18 år. deilig

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...