Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har eggeløsning om en uke og skal på utdrikninglag en uke etter det. Jeg kan holde meg edru uten problemer, men hvor skadelig er det egentlig å ta seg en øl så tidlig? De fleste vil nok skjønne hva som er grunnen dersom jeg holder meg edru, og jeg har ikke lyst til det allerede nå.

Jeg tar ingen sjangser på å skade utviklingen på embryoet, men har det noe å si med alkohol før det er opprettet en navlestreng?

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener at man skal leve som normalt til man faktisk er gravid...det blir unaturlig og skaper mer uromomenter og stress rundt prøvingen enn det det trenger og være...tar også kanskje lengere tid fordi man hele tiden går og tenker på det...tenk om man ikke blir gravid på 10 mnd da...skal man da gå rundt og leve som gravid?? men dette er min mening...sikkert andre som mener noe annet:)

men uansett så drakk jeg før jeg hadde tatt grav testen i mitt forrige svangerskap...jeg var redd og forhørte meg derfor med legen... og han sa at det er veldig vanlig at folk faktisk har drukket alkohol før de vet de er gravid...det slår jo ikke ut på en test helt i starten heller...så hvordan kan man vite....resultatet mitt ble iallefall verdens beste jente som er frisk og fin:)

Skrevet

Er det ikke noe med at de 3første ukene så er bare egget ett egg.. Og ikke engang festet til en morkake, og har ikke navlestreng.. Dvs si at alkoholen ikke kommer via blodet til embryoet.

Skrevet

jeg holder meg edru fra el til tr grunnen til det er at viss jeg blir gravid og noe skulle gå galt så har jeg iallefall ingenting å klandre meg selv for...

det har jeg vært gjennom en gang før.. da testa jeg ikke for el men fant ut når jeg testa for graviditet at jeg var gravid og mest sannsyneligvis hadde drukket rett etter ul jeg mista i ma uke 12 tolv og jeg tenker fortsatt på om jeg kunne hatt noe med det og gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...