Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Huff jeg har en veldig dårlig uvane... jeg oppsøker engle sider, å leser historier om dødfødsler og tidlig død etter fødsel... ser bilder om det ligger der osv... jeg får jo helt vondt inni meg, selv om jeg syntes det er ufattelig trist.. jeg skulle ønske jeg sluttet med dette.. blir jo så deprimert... er det flere som gjør dette??? eller er det bare jeg som er syk i hode.... hadde en periode med dette før jeg ble gravid men første mann oxo... huff.. men har den dypeste med førelse med dem dette har hent med, å skriver gjærne noen ord.. i dag har jeg vært inne på 5 engle barn, å jeg kjenner jeg blir flau av å skrive dette...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Eg har vært igjennom den perioden der, eg og du...tror det e ein måte for oss jenter å forberede oss litt på.. Me tenke jo litt veeel langt av og te! Hehe..bedre føre var o.s.v..i allefall når me e på babymaking'a! Så nei...du e ikkje aleine (e heldigvis komt over det nå da...!!)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 ja men det var jeg oxo helt til i dag.. har vært på tanken mange ganger men ikke gått innom.. men i dag så bare svop så var jeg der... huff... da er jeg kansje ikke helt alene om dette da heldig hvis.... men er jo så ufattelig.. ei kusine av meg mistet ett fullborn barn.. bare noen dager før termin... å jeg har liksom ikke væt inne å sett siden det... å det er snart 2 og ett halvt år siden... huff..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Det e jo ein "positiv" nysgjerrig het dette her. Me kvinner e jo laga i sinnet for å ta vare på dei me e glade i Kanskje du går innom så du ikkje ska glømme kordan det føltes?? Sånn at du vett ka du ska gjør/sei hvis det skjer ein aen gang?? Hjernen vår e ganske hemmelighetsfull av seg Masse me bedrive tia med som me ikkje heilt vett koffer..men plutselig ein dag får en bruk for det!!! Kanskje du hadde noe du trengte å bearbeide etter kusina di mista..me e bare sånn.. Men, folk legge jo ut historiene sine for at dei vil at folk ska lese!! Lære gjennom andres erfaring..nei eg vett ikkje heilt altså... Innse det..kvinnfolk e og blir rare!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 hehe du er søt drømme=) jeg har ikke vært inne på flere nå=) så da skal jeg holde meg litt unda=) sender mange tanker til alle fom har en liten engel der ut=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå