Gå til innhold

Har kjøpt test nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter i spenning lykke til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser enda fingrene for deg og håper du er gravid:D jeg testet svaak positivt i dag mårres med qr og negativt i ettermiddag med cb. Så jeg vet ikke om jeg er gravid eller ikke. Jeg skal og teste i mårra tidligt igjen for å se men syns det er rart at cb en ble negativ. Så du kan jo være gravid fordet kan du ikke?

Skrevet

i går..hehe..så eg tok ikkje detta som eg fullstendig nederlag..!

Har litt troen og...tappen va nemlig nede i mens posisjon på søndag...men 2 timer ettepå så dro den opp igjen!!

Skrevet

Uff da. Lykke til videre.

Forresten, både QR og CB har en følsomhet på 25, så de er like følsomme

Skrevet

Jada..hehe..så lenge ingen mens dukke opp så ser eg sjangsen eg :) Vett eg hadde el for 15 dager siden. Ikm i dag hvis eg strekke den langt..hehe..tror virkelig ikkje på no tante snart altså...og det e litt rart når eg vett når eg hadde el!!

Skrevet

ååååh så dritt.. men ingen håp ute enda=) krysser fingrene litt til=))

Skrevet

har ikm onsdag eller lørdag, ifølge min syklus skulle el vært 4 eller 5 mai men tror den var 9 mai for da hadde jeg el smerter. Så jeg håper jo vi klarte å treffe denne gang, så lenge tr holder seg unna er det jo veldig positivt:D jeg håper og krysser fingrene for at du får en positiv test imårra:) har du noen symptomer da??

Skrevet

Åja!! Hehe..bare mensen tar trua fra meg!!

Skrevet

håpefull2009: Maaasse..hehe..nei..altså..på ein måte..Hadde masse murring, stikking og bobling (akkurat som en får litt strøm rett ved navlen) 5-6 dpo t.o.m 13 dpo...så har det vært stilt. Tappen e høy og myk..nesten som ein el-tapp, men ikkje det heller. Veldig vått der nede.. tynt og "vannaktig"..mens det liggee tjukt og seigt rundt tappen...sorry detaljene her...hehe.

Vondt og stiv og støl i rygg og hofter..spes eine hofta har verka som fy. Ikkje no spes trett, kvalm el øm i puppene..hehe..alt det typiske lissom!! Masse luft..ergo mye mageknip. Med ein gang eg ikkje sleppe det ut der og da så gjør det driiiitvondt!! Hehe...det e jaffal ikkje normalt!! Eg har fiseangst!!! E livredd for å fise foran andre!! inkl. min samboer!! Men nå må eg bare...e sånn trykk inni der at eg bare ber om at den e lydløs og ikkje lukter! Haha!!

Skrevet

men du??

ikke mist håpet...jeg har testet med qr før og fått negativt,men fikk positivt på cb samme dag...så de qr testene er iallefall ikke noe for meg:)

hold motet oppe...du kan være gravid alikevel...men kom igjen og kjøp deg en cb digital!!!hehe

Skrevet

Hehehe...Jaaadaaa..hehe...har bestilt noen i posten og som komme ettehvert..dersom det sko virkelig dra seg på her :P

Men...eg har seriøse problemer med å holde meg mer enn ein time, så tror nok eg må satse på morgentesting gitt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...