Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Men..vett ikkje om eg vente te i mårra..føle meg så uggen i magen at eg tror fremdeles tanta komme snart (trodd det av og på siden el!! Haha) ...men det e bare å sleppe ein fis så forsvinne den magevondten da....luftig om dagane...pms det og..æsj...koffer kunne det ikkje vær forskjell på pms symptomer og pms symptomer da?!?!?! ..kjøpte jo så klart ein topack med test da..hehehe...QR..hadde ikkje CB inne i det heile tatt..like greit...eg e litt skeptisk te cb'en Bare gitt meg neg resultater tidliger pp'err..haha!! E nok heilt sikker cb'en sin feil det ja!
1 høne i haneflokken-født Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 joda ta deg en nå........du er jo på ikm og hvis det er en stund siden du har vært på toalettet er det jo samlet opp en del hcg der hehe
Carina har to små gull Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Ja jeg er også veldig spent på høre hvoedan den testen er. Du er jo over IKM.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 ...Sko på do..så tenkte eg at eg kunne jo ta den eine..men når eg så kor utvanna det va så gav eg f..hehe..vente te litt seinere...passe på å ikkje drikka for mye neste timane så får me sjåååå....spent..... ...kjennes ut som eltapp..uten elslim...og stikkingene... høy og veeeeldig myk..men ikkje så "mør" som under el da...har forhåpninger..litt jaffal...trodde ikkje en kunne innbilla seg tappeforskjeller!! Hehehe..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 du må teste nå drømme=DDDDDDDDDDD
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2009 Eg har jo sitronvanntiss!!! Må jo venta då!! Hehehe....har litt kalde føtter..e litt redd for å testa...tror den blir negativ..te tross for tappen min ikkje oppføre seg ette syklus lenger. (tapp e jo ikkje no å gå etter i segsjøl da men...uvanlig e uvanlig..me e jo ekspert på alt som ikkje e som "vanlig"!)
Baby*2012 Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Nå er jeg spent asså..... Krysser fingrene for deg Sender deg babystøv og mange klemmer
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2009 Kl. 19 kan eg teste...hvis eg klare å la vær å springe på do heilt te då! ..lenge te det...hm..men må spisa nå...(akutt sulten om dagane!! hehe..NÅ må eg ha mat!)
Tingeling27 Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 hehe...dette blir spennende:) da sitter jeg klistret til skjermen her klokken 19.05 for svar;) weeeeeee!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Så spennene. Lykke til med testingen
veldig fødeklar Skrevet 18. mai 2009 #11 Skrevet 18. mai 2009 så spennanes, selv om jeg testa positivt i går, så er jeg innom å ser hvordan det går med dere. Sender deg masse babystøv
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 Her ble jammen jeg også tiltrukket av og inn i spenningen! Krysser fingrene for positi test klokken 19.00. Lykke til!! :-)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mai 2009 #13 Skrevet 18. mai 2009 da er det nedtelling DRØMME=DD test test test test=DD
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 18. mai 2009 #18 Skrevet 18. mai 2009 venter og venter hehe morro morro morro.. nå kan du teste vel hehe
Lotta2010x2012 Skrevet 18. mai 2009 #20 Skrevet 18. mai 2009 hmmm, bare 2 min igjen:D Krysser fingrene for deg!
Musemor med tre søte små Skrevet 18. mai 2009 #22 Skrevet 18. mai 2009 Ååååå, som vi alle venter. Sitter og krysser alt jeg har
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #24 Skrevet 18. mai 2009 Hehe..skjønne dåkker e da!! Men!! Har ingen nyheter å komma med..testen e og blir neg...samme kor mye eg niiistirre på den!! Æsj.. Men...qr test..og dei e visst ikkje så sensitive som cb...(apoteket hadde jo ikkje aent!!! hehe) Dessuten...har stooore problemer med å holde meg lenge så testen røyk for ein halvtime siden ...kor snill e eg da, hæ!? Hehe..Så!! Prøve igjen i mårra tidlig..el onsdagmorgen..får se om eg huske på det når eg står opp i mårå..haha!! (kan sove leeeenge..!!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå