ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg må sende dette sammen med skjema med opplysninger om meg og samboer til fødestedet. Er det trygdekontoret jeg må dra for å få tak i dette? Er det noe sted man kan bestille dette skjemaet slik at man bare kan få det i posten? Det er ikke akkurat kontortider innen det offentlige som passer for folk med 8-16 jobb.
*toppris* Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 vet ivertfall at jordmødre/leger skal ha slike skjema...
*toppris* Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 http://www.nav.no/page?id=8030 Erkjennelse av farskap Faren kan erkjenne farskapet både før fødselen, i forbindelse med fødselen og etter fødselen. Erkjennelse av farskap skal gjøres skriftlig på fastsatt blankett utarbeidet av NAV. Faren må møte personlig, samt forevise legitimasjon for en av nedenstående instanser: Lege/jordmor i forbindelse med svangerskapskontroll/fødsel ·Skattekontoret ·NAV lokalt ·Dommer ·Norsk diplomatisk eller konsulær tjenestemann i utlandet ·Skipsfører på norsk skip i utenriksfart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå