Gjest Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 og enda ingen mensen og bare negative tester.... hvorfor kan ikke mensen bare komme da ??
Catias Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 enig...samme her...ikke kommer mensen, og teste er negative....men håper ;o) Hva betr ikm? er litt ny her...og mange forkortelser ser jeg...
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 ikm betyr Ikke Kommende Mens.... altså dagen du skal ha mens men du vil ikke at den skal komme. . Har du noen symptomer da ? Prøvd lenge ?
Catias Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 hei igjen... Nei har ikke prøvd lenge, og ser nå at dette forumet kanskje er feil, eller er det for alle som prøver å bli gravide.... Har en del murringer i magen som jeg kaller det, det kjennes ut som om mensen kommer, eller EL. Hva med deg da? Har dere prøvd lenge eller?
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Hei igjen Dette er et forum for de som prøver å bli gravide. Hvor i landet befinner du deg da ? Vi har nettopp begynt å prøve. ikke så lenge siden jeg sluttet på p-pillen. Er dette din første ? Jeg har mensensmerter.. føles ut som mensen skal komme. mendet gjør den ikke. disse smertene kommer og går.. Også har jeg stikkinger i brystene..
Catias Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Hei igjen... Jeg bor i Oslo....ikke så lenge siden jeg sluttet på pilla heller....begynnelsen av april. Har en gutt på snart 4 år fra før av...så er på tide med en til nå...hehe Tok en test igjen i dag...negativ... (....klarer ikke vente, men men, mensen kommer jo ikke den heller....jeg har også menssmerter, går på do hele tiden føler jeg, fordi jeg tror jeg har fått mensen.... Har du testet deg enda eller... Er dette din første? Og hvor i landet bor du...alder?....
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Jeg tok en test igår kveld.. så billigstrimmel test... fikk en svaaaaak strek.. så er jo håp.. men jeg skal ta en test til om noen dager og da på mårran. Jeg har en datter fra før som blir 2 år i August. Jeg er fra Oslo, men bor i Tr.heim... jeg er 26 år.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Men det lover jo godt at mensen ikke har kommet enda da. *krysser fingrene* for at du får en positiv test om noen dager!!
Catias Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Hei hei Jobber nattevakter denne uka jeg, så svarer på litt andre tider... Jeg er også 26år, blir 27...så moro...hehe, sønnen min er snart 4, ellers så hadde det nesten vært likt også... Så gøy at du har testet positivt da....heldiggris...får håpe den blir enda sterkere om noen dager..... Gleder meg på dine vegne.... Jeg får bare ta en test igjen om noen dager, det værste er å ikke vite, for jeg blir ikke noe lei meg eller noe om jeg ikke er det, for vi stresser ikke med det, jeg blir gravid når jeg blir det...men kunne bare ønske at jeg snart fikk vite om jeg er det eller ikke, vil gjerne ta de hensyn som bør tas hvis jeg skulle være gravid, og er jeg ikke det, trenger jeg ikke tenke på det akkurat nå..... Venter i spenning på å høre om din neste test.... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå