♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hei jenter. Skal å kjøpe meg graviditetstester etter jobb i dag... Men er usikker på hvilke..Kommer nok til å kjøpe CB...men skal jeg kjøpe vanlige eller digital? Brukte kun digital forrige pp...men noen sier at det er greit å begynne med vanlig CB for den kan vise en svaak strek, noe som den digitale ikke gjør... Hva anbefaler dere jenter? hjelp meg:)
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Skal kjøpe om et par dager. Tror jeg vil kjøpe en vanlig og en digital. Vet nemlig med meg selv at jeg ikke klarer å vente til fredag/lørdag med å teste....dermed tar jeg den vanlig først som jeg kan tolke... Og sparer den andre til helgen :-)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Hehe,var akkurat det samme som jeg tenkte:) Tenkte å ta den vanlige i morgen, og den digitale på fredag eller lørdag (ikm senest lørdag) Blir spennende å høre hvordan d går:) Når skal du ta første testen? Takk for svar:)
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 hei:) jeg tok en qr i dag mårres med morgen urinen, og den viste svak positivt, men senere på dagen tok jeg en cb vanlig og den viste negativt.. Syns det er rart at jeg først skal få svak positiv så negativ. cb skal vel være ganske sensitiv skal den ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå