Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg litt spent.. Jeg har vært i samme pp siden nyttår, det er lenge.. De siste dagene har jeg spottet litt, men bare på papiret.. I dag har jeg vondt og litt mer spotting.. Trur det endelig betyr ny pp! På Onsdag skal jeg til ekspert gynekolog innenfor infertilitet, jeg har ventet på denne timen i over 2mnd.. Så er veldig spent.. Jeg trur jeg får Pergo, og det blir spennende og prøve! Forde jeg får mensen så tett opp til den timen, kan jeg jo begynne med pergo denne pp og ikke måtte vente til neste! Det er helt utrolig at noe går litt min vei!!

Hurra

Fler som skal starte opp med Pergo nå i nærmeste tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får noen postivite svar monca:) det fortjener du:)

Lykke til:)

Klem

Skrevet

Spottingen kan vel bety spire;.) eller ny pp......?..

uansett:

-Ønsker deg masse lykke til på onsdag. Nå er det vel på tide det går din vei også...;o)

Stor lykkeønske-klem

Skrevet

Tusen takk jenter...

Hadde vært trivelig om det gikk vår vei nå ja=) Men tolmodigheten lenge leve!

Ja, spotting kan jo seff være tegn på graviditet, men negative tester og mens vondt undebygger min teori om mensen på vei.. MEN er den det er det greit, og jeg håper at pergoen hjelper meg til at mensen ikke varer 11.5uker denne gangen!

hehe

Skrevet

Ja, det er vel på tide at det går vår vei??

Jeg har en sånn.. ble ikke gravid denne pp heller-følelse.. Så nå ligger jeg på sofaen og spiser popcorn og synes veldig synd på meg selv... men men.. det går vel over snart:)

Skrevet

Klart det gjør det vet du.. Vi får fortsette og jobbe med saken da vet du.. hehe..

Men det er veldig spennende og skulle starte med pergo, føler det er en ny æra i prøvingen.. hehe

Kos deg med poppkorn du.. jeg laga hjemmelaga pizza i dag jeg.. er lov det selv om det ikke er helg.. hehe

klem

Skrevet

Jeg har i alle fall lovet meg selv å gå til legen om jeg ikke er gravid nå....

Satser på at du snart blir gravid:) Heier på deg!!

Kose deg med pizzaen:) Tipper den smaker mye bedre enn popcorn..

Skrevet

Ja det syntes jeg du skal gjøre! Er ikke mye og vente på.. Jeg ventet for lenge. Valgte og gå den offentlige veien, og det har tatt tid.. Ba om utredning i slutten av januar, og fikk time først nå på Onsdag..

Nå når jeg var på do, var det ikke noe spotting lengre.. jaja, helt greit for meg..

mmm pizza var nam,.. hehe

klem

Skrevet

hmmm, veit ikke hvorfor jeg sa over 2 mnd.. Har ventet på den timen i nesten 4mnd!

Skrevet

huff, synd at alt skal ta så lang tid...

Jeg tror jeg går til det private. Er ganske fornøyd der jeg pleier å gå:)

Skrevet

Så spennende snuppa! Morro at vi skal gå på pergo begge to:) Innen jul har vi kanskje en spire i magen begge to! Blir skikkelig spennende å høre hvordan det har gått på onsdag:)

Kan jeg sende deg noe på facebook? Skal på intervju i morgen og har sendt inn et forslag til et undervisningsopplegg. Er så redd for at det er helt på trynet:-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...