Milla1980 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg og samboer har prøvd å bli gravide siden oktober, har tempet hele veien - og fikk klaff i mars. Mistet uke 5+2, og prøvde igjen rett etter, siden legen sa det ikke var noe problem å begynne og prøve igjen med en gang. Gleden var derfor stor da vi fant ut at vi hadde fått det til igjen, uten å ha hatt mens imellom. Mistet dessverre nå i helgen, på nøyaktig samme dag som sist, uke 5+2. Vet at det er veldig tidlig, og hadde vi ikke "vært så inne i det" så kan det jo hende vi bare hadde trodd det var vanlig mens. Har både tatt tester og hatt symptomer, så er ikke i tvil om at det var noe der denne gangen også. Er det noen her inne som har opplevd det å miste på samme dag i svangerskapet? Den nye legen min sier nå at jeg bør vente 2-3 perioder før vi setter igang igjen, noe jeg ikke har tålmodighet til tror jeg (har veldig lange sykluser...). For min egen del mente hun det var best å vente - men jeg føler ikke at jeg trenger å "hente meg inn" igjen.. Noen synspunkter/erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå