Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 lillegutt på 8 uker gråter og suttrer hele tiden når han er våken! er så oppgitt og sliten nå jenter.. har snakka med hs,men hun var ikke mye til hjelp! lurer på om jeg skal ta han med til legen? ha n får jo flaske,så jeg vet at han får mat i seg. hva kan det være? kjenner at jeg er bynt og bi ganske deprimert,klarer ikke slappe av,er konstant stressa for "annfallene" hans:(
lillegutt-jan-09 Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 skjønner godt at du er sliten!!!! mitt lillegull gjorde også det. han hadde mageknip, ikke kolikk for da skriker de skikkelig, men sutring og klaging hele dagen. det kan hjelpe å la de ligge på magen, da går lufta lettere. mme er tyngre for magene enn morsmelk. pass på at han rapes. har han regelmessig avføring? og er den tynn? hvis hard mage bør han få mer malt! mitt lillegull sov også dårligere på dagen, kun korte lurer(og gjør det ennå), og dette gjorde han også sutrete da han var mye trøtt. jeg løste det ved timer med trilling i vogna på dagtid, fikk en ny unge av det. og godt for sliten mor med frisk luft faktisk!!!!!!!!!!!! og hold ut, det blir bedre, her gav det seg ved 3 mnd. og ingen barn kan få for mye kjærlighet så trøst og bær det du klarer. og be andre om hjelp, andre kan bære og trille slik at du får hvile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå