Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er snart klar som prøver til nr 2... er det noen som ønsker å holde følge? , med alle de tanker og følelser som følger med? har ei datter på 7 ifra før... er jo en stund siden jeg har vært der nå, litt nervøs kan man si, og overveldende når jeg tenker på det. men gleder meg alikevel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg er også snart klar som prøver til nr 2 :) Har en jente på 2 år fra før! Hadde vært kjekt å holde følge :)

Ble fort gravid forrige gang, men hadde to spontanaborter og en truende abort før jeg endelig fikk prinsessen min. Så jeg gru-gleder meg litt til denne prøvingen. Satser på at ting går myyyye lettere denne gangen ;)

Skrevet

Hei

Jeg vil gjerne holde følge. Kjenner jeg begynner å bli veldig spent nå, vi skal begynne å prøve i Juni. Jeg har også ei datter på 7 fra før så det føles nesten som det er første gang for meg. Føles litt rart og småskummelt etter så mange år og nå som datteren min klarer det meste selv å begynne på nytt med lite nattesøvn og diverse, men jeg gleder meg virkelig veldig også da.

Skrevet

jeg vil gjerne slenge meg på her, men kommer nok ikke til å sette i gang før etter jul, sambo (og forsåvidt jeg) har funnet ut at det er greit å vente litt. Har en liten natterangler på 14 mnd fra før. Håper jeg kan slenge meg med her allikevel

Skrevet

Hei

Føles som første gang ja, sjønner godt hva du mener. Er jo så mye som er glemt bort. Gleder meg men mange følelser, aldri planlagt før heller. Førstemann er trionettabarn hehe. Nesten rart å skal planelgge. Nesten bedre om det bare hadde skjedd, man tenker jo i alle kanter, bekymring, når er best å forsøke etc, .. Slapp det med førstemann, da var detbare å glede seg,

Lykke til da :-) vi kan jo holde følge ja... håper det ikke går lang tid for deg. ser at det er endel som sliter... kan jo ikke være noe gøy...

Ann

Skrevet

Hei :-)

Og lykke til! du har så mye å glede deg til!!!!! :-) verden beste ting å være mor, med alt som følger med :-)

Håper alt går lettere denne gangen da :-)

Skrevet

Hei

klart du kan :-)

så spennende da, tiden går fort nok skal du se hehe..

gikk alt bra med førstemann da?

sliter litt med å finne igjen trådene mine her, noen tips? er ny her. kommer jo så mange nye innlegg hele tiden . så beklager hvis det går litt tid før jeg får svart dere alle .

Skrevet

Hei

det er det veldig mange følelser her også gitt. Førstemann ble også bare til liksom så skjønner godt hva du mener med at det føles rart å planlegge, føles nesten litt skummelt he he. Men det her er jo absolutt det jeg vil, har jo ønsket dette lenge. Vi må jo krysse fingrene for oss og håpe at det går lett når vi først setter i gang. Når begynner dere å prøve da?

Skrevet

om ikke lenge, når brettet er tomt ;-)

tenker litt på hvordandet vil være å ha 2 og, datteren min har jo vert enebarn hele tiden. men hun har begynt å "mase" litt den siste tiden, så treor nok det vil bli glede når den dagen kommer...

lykke til ja, håper svangerskapstiden og vil bli uten de helt store problemene, men noe må man regne med uansett... slik er det jo bare.. savner faktisk den tiden jeg gikk gravid... var nokså heldig med førstemann...

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, jeg hiver meg med her. Jeg skal å ta ut spiralen i morgen så da starter prøvingen så smått. Vi har en gutt på 3 år så syns det var på tide at han fikk ei lita søster eller bror snart... Gleder meg masse for jeg syns det var så fint å være gravid å kjenne at det vokste og sparket :) Noen med erfaringer på å bli gravid etter å ha brukt spiral?? Jeg har nemelig hørt at man bør vente til etter første mens for det er større sannsynlig å spontanabortere hvis man blir gravid uten å ha hatt mens først...

Lykke til alle, gleder meg til å følge dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...