Gå til innhold

Kjipt: Multi x til TFK veldig forsinka....

Anbefalte innlegg

Den nye TFK bagen (multi x) kommer altså ikke før tidligst september! Flott, i og med at vi trenger den fra neste måned av, og allerede har kjøpt Joggster X... Jaja, da blir det den "gamle" bagen på oss...

http://www.barnesikring.no/no/produkter/andre-tfk-produkter/mulit-x-hardbag

Fortsetter under...

Tror du den kommer til å blir så fantastisk da?? Det tror ikke jeg. Nå som jeg har fått TFK Joggster X i hus er jeg faktisk litt skuffet.. Ryggen på sittedelen er jo ikke så lang, min sønn på snart et år (lang) er nesten oppe i kalesjen og eldstemann på snart 2,5 (normallang) har hodet i kalesjen.. Dermed tenker jeg at den mye multibagen ikke kommer til å holde til 18 måneder som lovet.. Små europeiske barn kanskje, men ikke nordiske :-) Bagen blir jo ikke lengre når man gjør den om fra ligge til sittedel, det er det samme som Bugaboo o.l. Samme ramme og tekstil.

Den "gamle" bagen skal jo være romslig, så du kan sikkert bruke denne ganske lenge slik at du ikke må ha barnet vendt fra deg for tidlig.

Godt mulig du har rett i det altså. Så kanskje det er like greit! hehe. Jeg er veldig fornøyd med joggster x'en jeg! Er det nærmeste jeg kommer en optimal sportsvogn iallefall (sett bort ifra at den er vendt feil vei). Må imidlertid legge til at jeg ikke har prøvd den med barn i enda, for min første er enda inni magen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...