Gå til innhold

oth eller teutonia spirit s3??

Anbefalte innlegg

hadde egentlig bestemt med for en oth men begynner å tvile litt likevel nå. har termin i august og dvs tykke vognposer og masse klær i bagdelen når babyen er ca 4 mnd. har jo skjønt at den er veldig liten, så er litt usikker på hvordan det kommer til å gå. har absloutt ikke lyst til å ha en 4-5 mnd gammel baby i sportsdelen! det andre jeg syns er negativt med den er at det ikke går an å vende vognen mot meg. hadde ungen vært et år, hadde det sikkert vært greit men ikke under 6 mnd tror jeg. det syns jeg er tidlig. i tillegg syns jeg sportsdelen virker litt pinglete og lite lun til en så liten baby.. utenom dette, virker vognen helt super til barn over ett år.. så er det teutoniaen da. liker den også og den har vel litt større bag. men hvordan er det med hjulene? syns de virker så harde.. er det gode dempere i vognen? har også hørt mange sier at den er så kort i ryggen.+ at den er vel også en del tyngre enn oth. hvor lenge har dere kunnet bruke deres vogner før de er blitt for liten? hvilken av disse ville dere valgt til en baby født i august?? uff mange ting å ta stilling til, og virker som det er noe positivt og noe negativt med alle vogner egentlig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140120587-oth-eller-teutonia-spirit-s3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ville kjøpt en s3 først og hatt de første 6-7 månedene som bagvogn, og så solgt den på finn og kjøpt en (brukt?) oth sportsvogn etter det.

Hjulene til s3 er nok noe harde, oth har jo lufthjul. Men dembingen er god! Bagen er en god den større, og kjempelun kalesje. God plass til høst/vinterbarn, ihvertfall bedre plass enn oth. Spirit er som du sier noe tyngre, men de første månedene er vel ikke det avgjørende, så små babyer veier ikke så fryktelig mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...