Gå til innhold

noen som har kjøpt oth på barnas hus i det siste?? se hit

Anbefalte innlegg

Noen andre som kjøpte oth mountain buggy da den var på tilbud til 4999 på barnas hus for et par mnd siden? det gjorde nemlig jeg, og da jeg kjøpt den sa da at de hadde den ikke på lager enda, men de skulle ringe meg så snart de fikk den. dette er nå over to og en halv mnd siden og jeg har ikke hørt noe. var oppe og snakket med dem for et par dager siden og da sa de at det er noe problemer med leverandørene. de kunne ikke svare på når de fikk inn nye vogner, men det kunne ta alt fra 5 uker til 5 mnd!!! jeg har termin om 3 mnd og kan ikke vente i 5 mnd til på den vognen. hva ville dere gjort? vurderer å enten bytte den i en annen vogn (mulig å få den til samme pris tror dere?) eller få pengene tilbake og kjøpe oth et annet sted. problemet da er jo at den er nesten 2000 kr dyrere og det vet jeg ikke om jeg syns den er verdt. syns det er så vanskelig å bestemme seg. ville dere ventet noen uker til og sett om den kom inn snart, prøvd å bytte til en annen vogn samme sted eller fått pengene tilbake for så å kjøpe vogn et annet sted? og hvis noen andre her kjøpte den vognen da tilbudet var, har dere fått vognen deres? litt rotete formulert dette her, men håper dere forstår problemstillingen!

Fortsetter under...

Jeg hadde kjøpt oth et annet sted Hadde samme problem som deg, men valgte Biteringen. Han jeg snakket med sa at ulike butikker som selger oth får problemer med levering nå fremmover, grunnen er at oth er kjøpt opp av en annen produsent. Er veldig fornøyd med vognen.....så løp å kjøp.....ikke vent til butikkene blir tom!!!

Jeg har også nå hatt problemer med barnas hus, men dette var ikke en oth vogn.

Men vogna jeg bestillte kom ikke når de sa den skulle komme, de kom med en ny uke hver gang, da jeg var kommet i uke 38, følte jeg at jeg ikke kunne vente på denne vognen lenger, så jeg kjøpte samme vogn i en annen butikk, de hadde den på lager, og de kostet det samme, så skam barnas hus... vet ikke hva de styrer med, men synes ikke noe om at man skal vente og vente....

Jeg hørte med Barnas Hus ang OTH forrige uke. Såvidt jeg forstår er det leverandøren som er problemet, så det skal være like vanskelig å få tak i den vognen i alle butikker, uavhengig av hvilken butikk det er. Det er visst slik at OTH er blitt kjøpt av Phil and Ted's, og at de nå driver med omorganisering, og har foreløpig lagt ned hele OTH-delen av selskapet, og det er usikkert hva som skjer med de. (dette ble jeg forklart av damen på Barnas Hus).

Men: hvis du likevel vil ha OTH, så var det visst noen veldig få vogner igjen i Sandvika-butikken, og muligens noen på Fru Lyng på Steen og Strøm. For hvis du vil ha den nå, må man da kjøpe de vognene som butikkene har på lager i butikken....

Jeg bestemte meg derimot for å velge en annen vogn. høres jo altfor komplisert og usikkert ut mtp OTH! Så jeg går for Joggster Twist istedet ;o)

Kids&care er dessverre også tomme på lager, på ubestemt tid.

HI: Hadde bedt om å få heve kjøpet, slik at du kan kjøpe vogna et annet sted, for så å saumfare butikkene for å se om noen har den på lager.

Evt. kan du høre med barnas hus om de kan gå inn på data og sjekke de andre barnas hus butikkenes lager, sånn at du kan få dra og hente deg en vogn der de evt. har den inne. Det bør de kunne gjøre om de vil yte service!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...