Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Då va mandagen her..og eg e 1 dag over ikm!! Wohoo!! Kjente på tappen, og den e myk og høg..den va i går og dagene før ganske hard og relativt lav...så...gode gode tegn. Ska ein tur innom te jobben (e sjukemeldt for tia) og så e det innom apotek og kjøpe test!!! Blir nok ein dobbel cb..så eg kan ta ein i dag testomane's første regel: Aldri la ein test bli igjen!!!! Kordan går det med dåkker andre jenter der ute da!? Noen som har feelingen denne pp'en??
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Så spennende da Jeg testa negativt idag, men har ikm på torsdag/fredag, så håper det bare er for tidlig.. Har en test til liggende, men den tar jeg ikke før til helga. Oj oj, blir noen lange dager dette Lykke til da!
Daydreamer 81 Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Så spennende Drømme x'pp !!!! Si fra hvordan det går da!!?? Har en feeling i natt; drømte at jeg hadde EL-smerter og at det var så vondt at jeg faktiskt ropte. Hvis det er el-smerter er nok IKM min ei uke senere enn antatt, men vi får se....Er ikke helt stabil, men det skal ikke stå på prøvinga ;o) Tvi-tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå