Gå til innhold

Endelig positiv..... :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

EL test tatt den 16.o5 2oo9 slo ut positivt :D:D:D:D

Så vi har jolla runder og hoppet rundt og slengt beina opp mot veggen og kost oss masse..... :P Og vi hadde sex dagene før....

Har jo ALDRI testet før med EL test,så dette var spennende :D

Den daagen testen slo ut hdde vi oss,jolla rundt litt.... pause idag og full jolling i morgen ;P

Siden jeg har PCO er dette bare utrolig stort.... Den 12.o5.2009 Så utførte jeg en HSG,dem sendte jo kontrast i mellom egglederene mine og sa at det var faktisk fler som hadde blitt gravide etter på også......

Har aldri merker eggløsning før men det gjorde jeg denne gangen :) (trur jeg)

* Stikkninger helt nederst på magen

*Ømme bryster

*utflod

*positiv EL test

Så vi håper virkelig at vi har lykken med oss denne gangen etter 4års prøving for å få ei spire.....

Så trur dere det kommer til å gi meg ei lita spire dere som har hvert i mellom dette før? :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en veldig god følelse for deg, Angelmama! Dette skal gå veien! Gleder meg til du tester positivt og blir med inn på 1. trimester forumet :-)

(Og viss ikke det går denne pp'n, så har du jo lært deg å bruke el-tester i alle fall, og kan gjøre det samme neste periode.)

Så gøy at du kjente at du hadde el da!

Skrevet

Sender deg masse babystøv..Håper du om 2 uker sitter med en positiv test også..men denne gangen graviditetstest:)

Masse lykke til..Jeg sitter å venter på den berømte el testen til å slå ut positivt nå..så vi også kan rulle oss litt i høyet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...