Baby*2012 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 EL test tatt den 16.o5 2oo9 slo ut positivt :D:D:D Så vi har jolla runder og hoppet rundt og slengt beina opp mot veggen og kost oss masse..... Og vi hadde sex dagene før.... Har jo ALDRI testet før med EL test,så dette var spennende Den daagen testen slo ut hdde vi oss,jolla rundt litt.... pause idag og full jolling i morgen ;P Siden jeg har PCO er dette bare utrolig stort.... Den 12.o5.2009 Så utførte jeg en HSG,dem sendte jo kontrast i mellom egglederene mine og sa at det var faktisk fler som hadde blitt gravide etter på også...... Har aldri merker eggløsning før men det gjorde jeg denne gangen (trur jeg) * Stikkninger helt nederst på magen *Ømme bryster *utflod *positiv EL test Så vi håper virkelig at vi har lykken med oss denne gangen etter 4års prøving for å få ei spire..... Så trur dere det kommer til å gi meg ei lita spire dere som har hvert i mellom dette før? Klem
firren Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Har en veldig god følelse for deg, Angelmama! Dette skal gå veien! Gleder meg til du tester positivt og blir med inn på 1. trimester forumet :-) (Og viss ikke det går denne pp'n, så har du jo lært deg å bruke el-tester i alle fall, og kan gjøre det samme neste periode.) Så gøy at du kjente at du hadde el da!
Ladycaliente Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Sender deg masse babystøv..Håper du om 2 uker sitter med en positiv test også..men denne gangen graviditetstest:) Masse lykke til..Jeg sitter å venter på den berømte el testen til å slå ut positivt nå..så vi også kan rulle oss litt i høyet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå