Gå til innhold

Levi Leander eller Liam Leander??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt på navnet Levi Leander til gutten vår. Men ble litt i tvil om vi skal heller døpe han Liam Leander. Blirikke vant til å kalle han Levi..

Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det blir rart når både første og andrenavn begynner på samme bokstav, så synes ingen av kombinasjonene klinger bra. Foretrekker dog Liam fremfor Levi.

Skrevet

Liam er nydelig! Levi er også kult, men Liam er det peneste :-)

Liam Leander var pent, selv om jeg egentlig ikke er fan av Leander...

Skrevet

Leander er grusomt, det nye André, et navn alle slenger på alskens fornavn, fordi det klinger til alt. Ville absolutt droppet Leander!

Ellers synes jeg Levi er tøffere enn Liam.

Skrevet

Liker ingen av de tre navnene. Liam er nok bedre enn Levi, men Liam Leander ble litt sånn Sandra Salamander-navn. Ville nok valgt Liam med noe annet bak ja...

Skrevet

Liam Nathaniel er pent :-) Eller Nicholas Liam

Liam Andreas

Liam Mathias

Liam Matheo

Skrevet

Ble kanskje litt mye når begge navnene begynner på Le? Liker Liam bedre enn Levi. Er ikke fan av Leander navnet. Men Liam Leander synes jeg klinger bra:)

Navn i samme gate er Leon og Lukan. Men ville i grunnen ikke kombinert noen av de med Leander.

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff, dette var fæle greier. Sorry, men begge kombinasjonene av disse tre navna var fæle i mine ører. For meg blir det som Jørgen-Johan, Mette-Marit, Lise-Lotte og Milly-Molly-Mandy når man absolutt skal ha bokstavrim. Og de tre utvalgte navna er blodharry når de kombineres slik.

Skrevet

Eg likar verken Liam, Levi eller Leander, så det blir eit stort NEI frå meg uansett kva kombinasjon du velger.

Skrevet

Levi er kjempe kult, Liam også..

Leander liker jeg apsolutt ikke !

ville kalt han bare Liam eller Levi.. Enkelt og greit navn :)

syntes det blir så stressene med navn som Sebastian Kristoffer osv...

Levi eller Liam, er enkle, korte, pene og greie... Min mening :)

Skrevet

Jeg synes både Liam og Leander er gyselige navn, spesielt Leander, som jeg tror må være det styggeste guttenavnet jeg vet om. Levi er helt OK. Men jeg synes ingen av kombinasjonene fungerer.

Hvor gammel er gutten da? Det tar ofte litt tid før man blir vant til å kalle de små ved navn, synes i alle fall jeg. Jeg ville vurdert Levi alene, evnt med et annet andrenavn...

Skrevet

LIAM LEANDER! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...