Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

What to do!?!? Sluttet på pillen 3.april og har nå min 2 mens (1 skikklige)..Dvs går inn i 2pp, MEN mellom eggløsning og neste TR er det faktisk 3 fester jeg har sagt ja til og gjerne vil få med meg samtidig så vet jeg at jeg kommer til å tenke mye på at jeg har drukket alkohol OM testen skulle være postitiv....argh, skal jeg da "holde meg for å drikke" TILFLLE det kan ha skjedd noe eller bare kjøre på???!! Hvor skadelig er egentlig dette for embryoe/fosteret? Selv om jeg vet mange har gjort d før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens jeg ikke visste om jeg var gravid eller ikke, så drakk jeg heller litt mindre alkohol, holdt meg til MAX 2 glass vin. Du får heller bruke tiden på å prate med folk og ha det gøy på den måten:-)

Jeg drakk 2 glass rødvin 4 dager før IKM, og var gravid, men er ikke bekyret for at det skal ha gjort noen skade. Spiser ellers sunt og er frisk som en fisk. Men fra nå av er det null og nix alkohol. Tar meg en Munkholm når mannen drikker øl, men alkofri vin står jeg glatt over, det smaker bare ikke bra, men kan være en grei kamuflasje viss man ikke vil at andre skal vite om graviditeten.

Vet at mange sier man bør være avholdende i prøveperioden også, men... Tenk på alle de ungene som har blitt til i fylla da! (Flere venner av meg som har fått barn på den måten, og de er da friske og normale)

Skrevet

Ei venninne av meg sto foran siste prøverørsforsøk....siste sjangs!! Hadde holdt på i 5 år!! Heilt te hu hadde seg DEN festen på bursdagen sin..då blei hu gravid :P Hehe....

Skrevet

Tror du skal ta deg noen fester å kose deg jeg..

Jag hadde hatt kjedelig liv om jeg holdt meg unna alkohol da vi prøvde med lillemor..For det skulle godt over 12pp før det klaffet..

Dessuten så.

Har hatt flere venner som festet vilt frem til uke 12..det er UTEN å vite at de var gravide vel og merke..Ungene ble født friske å fine de.

Det er vel også sånn at frem til uke 4 så er ikke lille reka direkte festet til deg og blir ikke påvirket av alkoholen..men det kan jeg jo ikke si for sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...