Gå til innhold

Endelig kommer jeg hit (igjen)!

MK73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei MK73:-)))))))

Det er veldig godt å se deg her inne igjen. Har fulgt med deg siden i vinter og ble så glad på dine vegne når du ble gravid igjen nå. Denne gangen skal det gå bra hele veien. Jeg håper du blir tvillingmamma i januar:-))))

For min del går det mot slutten/begynnelsen her inne, men kommer absolutt til å stikke innom likevel. He he. Må jo se at alt går bra med dere.

Klem fra

Du er hjertelig velkommen MK73 :-)

som nevnt over så må jo uflaks og vonde opplevelser nå være slutt og framover skal det bare bli glede !!!!

Kos deg og prøv å ikke engste deg for mye - noe som er lettere sagt enn gjort - snakker av erfaring. Men jeg er også et bevis på at selv om en har abortert tidligerere kan det gå fint neste gang :-)

Ønsker deg et flott svangerskap videre

Klems

Så flott at det gikk veien for deg nå:0) Gratulerer så mye med graviditeten. Håper du klarer å nyte tiden fremover. Det er jo ikke alltid så lett når man har slitt sånn for å bli gravid og attpåtil opplever det du har gjordt, men man må bare prøve som best man kan:0) Masse lykke til fremover!

Hei, alle sammen - og tusen takk :-) Her føler man seg virkelig velkommen.

Joda, jeg skal glede meg - og skal jobbe hardt for IKKE å bli en engstelig gravid. Akkurat nå er jeg egentlig mest glas og spent og har begynt å se fremover mens jeg fortsatt holder igjen litt - det kommer jeg nok til å gjøre frem til jeg er 12 uker, tror jeg.

Tror jeg skal unngå å bli engstelig så lenge det ikke blir blødninger - da får jeg behov for selvbeherskelsen. Var hos legen idag og sa til ham at han må hjelpe til med å holde meg på landjorda. Han lovet det og sa også at de skal ta godt vare på meg :-)

Nå gleder jeg meg veldig til UL, håper de tre ukene går FORT! Sist synes jeg det, men denne gangen føles det som lenge å vente. Tror det er fordi jeg ønsker å se at alt er som det skal og at hjertet banker.

..men jeg er fornøyd og glad!

Håper dere andre har det godt, spennende med dere som har termin i disse dager også!

Annonse

MK73, du kjenner ikke nicket mitt, men jeg må bare få sende deg en hilsen.

Gratulerer med graviditeten!

Jeg hadde termin omtrent samtidig med deg (da du mistet sist) og mistet også. Husker historien din godt siden dere hadde prøvd så lenge. Jeg er også gravid igjen:) men med termin på høsten. Vil ønske deg lykke til med svangerskapet, jeg skal krysse fingre og tær for at dette skal gå din vei!

mvh

Mamsemums

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...