Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Ingen spire denne pp'en heller... Mensen kom i ettermiddag
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2009 Ja..blir helt motløs.. Men, i morgen har jeg time hos gyn.spes. for å starte utredningen.. Bare litt dumt at mensen kom i dag.. Vet ikke helt om de tar UL hvis man har mensen..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Dei tar jo ul hvis en e gravid og blør?? Får bare gi beskjed med ein gang du komme inn Vett at en ikkje kan ta celleprøve o.l. når en har mensen, men ellers så trodde eg ikkje det hadde noe å sei sånt sett...spørs ka han ska se etter da..ska vel bare sjekka om alt e "på plass" nedi der...
Carina har to små gull Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Dumme tante Lykke til neste pp da.... klem fra
White*Angel Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Skjønner deg utrolig godt. Det er uretferdug rett og slett. Har ønsket meg barn i mange år. Og jeg forventa egentlig at det skulle klaffe nesten med en gang. Men så feil kan man ta=( Motløst som du sier. Har enda ikke startet utredning jeg da. For jeg har iallefall EL og mannen er frisk. Vet egentlig ikke hva det kan være jeg;(
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2009 Jeg ringte gyn i dag og fikk time i neste uke i stedet.. Er ikke gunstig å ha mensen når man skal på undersøkelse.. Ikke ville jeg følt meg komfortabel med det heller.. :-P Her i huset har ikke mannen testa seg.. Jeg føler at alt er som det skal være hos meg.. Så prøver å få han til å teste seg, men han er ikke så samarbeidsvillig..
J -76 Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 æsj da! Håper du får god hjelp under utredningen og at det snart klaffer for dere, klem
februar baby! Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Hei! Er med her også ikveld.jeg. Få mannen din til å teste seg, ihvertfall hvis alt er ok med deg. Be din gyn om en henvisning for mannen din, til enten Dr. purvis eller Riksen. De er anbefalt som de beste på sædprøver. Mannen min valgte Purvis, for han er "på guttas side", hvis du skønner hva jeg mener.Vi fikk svar etter 2 dager, og time samme uke, og nå er han til behandling. Det var noe bra og noe dårlig,(som jeg skrev om i en annen tråd) og vi håper behandling virker. Men, nå vet vi hvorfor ting tar tid og mannen min forstår mer nå og satser på å bli friks og spiser vitaminer og sunn mat også.Prøv det!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2009 håper vi lykkes: Jeg har sagt til sambo at han må teste seg, men han er ikke så samarbeidsvillig.. Og det forstår jeg jo veldig godt.. Men, vil man ha barn så må han jo.. Så vi får se hva gyn sier til meg før jeg maser mer på sambo..
streberinnen Skrevet 19. mai 2009 #12 Skrevet 19. mai 2009 spurte over før jeg hadde lest denne. kjedelig for deg, men må være deilig å komme til gynekologen snart. Hvor lenge har du prøvet?
februar baby! Skrevet 19. mai 2009 #13 Skrevet 19. mai 2009 jeg vet hvordan det er. Jeg bestilte time for han jeg, også gikk han alene. Han er glad for det nå, som vi har mer klarhet i det. Si at du slapper mer av om du kan bestille en time for han og dere kan se om alt er ok. Det gjør jo ikke akkurat vondt.. + at de ser jo hvor sårt det er for oss hver måned og hvor skuffet vi blir. Frist med en hyggelig date etterpå eller noe.. Lykke til!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. mai 2009 streberinnen: Vi har prøvd i 13 pp'er... håper vi lykkes: Jeg skal prøve å spørre han igjen, en gang når han er superglad og kanskje han ikke klarer å si nei da..hehe..
februar baby! Skrevet 19. mai 2009 #15 Skrevet 19. mai 2009 ha ha, ja, det er nok litt sårbart for de og litt intimt.Og vi som må til gyn hvert år og spre bena i en stol...jenter er litt tøffere der. Men, hos Purvis er det bare menn og veldig avslappet stemning. Si at han er veldig mann om han gjør det.. Tror mannen min ble litt lei av hvor skuffet og deppa jeg er i blant, og det har blitt bedre etter at vi vet mer. Så frist med at du og slapper mer av om han gør det. Håper det ordner seg!Og husk at om dere får dårlige resultater i posten, så er det masse som kan gjøres med medisiner. jeg gikk helt ned i kjellern, men vi ble veldig oppløftet etter timen med legen og alt han kan hjelpe mannen min med. Men, dere kan jo også få et aldeles topp resultat. Håper dere er begge ok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå