Gå til innhold

Hjeeeeeeeeeeeeeeeeelp meg "/ SE BILDE :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut bilde av mine EL tester og trenger SÅRT hjelp til å tyde dem,jeg har ALDRI før testet med EL tester,men for første gang nå.....

Vi har prøvd i 4 år nå,helt siden vår lille datter døde i 2005 og ingenting er skjedd,men håper nå at jeg skal ha hatt en eggløsning:S Men jeg har ikke peilig,og klarer ikke tyde dem.

Please hjelp meg....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...finne ikkje no bilder på profilen din eg :-|

Skrevet

Det ser ut som du har hatt EL.... hvis teststreken er like sterk eller sterkere enn kontroll streken har du mest sannsynlig EL i løpet av 12-48 timer..... Den som er nr 3 fra venstre på bildet ser ut som er like sterk som kontroll streken.

Masse lykke til=)

Skrevet

Hei,jeg må si meg enig med Ida over her,den 3 ser positiv ut.De blir svakere når lh synker igjen ;)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Men hvorfor blir testen svak igjen da? Og når lønner det seg og ha sex ? Den test nr 3 den tok jeg i går kl 20.45 ,og hadde sex natt til idag:) Off,jeg må bare spør jeg for jeg trenger litt "hjelp"..... lol :P

Skrevet

Sex dagene før og samme dag som eggløsning er det jeg har hørt er bra. Eggløsning inntrer vanligvis 24-48 timer etter positiv test, så natt til i dag og nå i kveld eller i morgen tidlig blir jo bra da.

Tvi-tvi!

Skrevet

For å hindre at fler enn ett eg slippes, så synker el hormonet idét første modne egg slippes, så stansen heile eggløsningsprosessen. Derfor blir el testen negativ igjen.. Hehe..

Men, eg testa ette el foregående pp'en...bortsett fra denne, så klaaaart, siden eg hadde mega el-symptomer!! Og eg fekk bare ein "akkurat positiv" el test eine dagen...og resten svake..akkurat som deg! Men aldri kjent noen el symptomer når eg har testa, og tanta kom aldri på ikm, så tror ikkje eg har hatt el når eg tror det..om eg har hatt el ette pilleslutt før nå..så..kan være det og altså..at kroppen prøve og øve seg på el, men får det ikkje te heilt ennå?

Sjekke du etter sl slim, tempe, sjekke livmortapp el andre ting??

Skrevet

Testene SKAL bli svake igjen. Tror du bør lese deg opp på hvordan menstruasjonssyklusen styres via hormoner.

pernille.info

er en fantastisk side der du lærer kjempemasse om både el-tester, graviditetstester, temperaturskjema (kan måle temp for å sjekke om eggløsningen har inntruffet) og hvordan livmortappen skal være på de ulike tidspunktene i syklusen.

Enn om du har klart det nå da! :-D

Viss du ikke har fått det til å klaffe enda, vil jeg anbefale deg å kjøpe deg el-tester og graviditetstester på internett, gjerne strimler istedenfor pinner, for de er veldig mye billigere! Men viss du har råd å spandere endel penger på el-testene dine, så vil jeg anbefale deg å bruke CB digital el-tester, for de tolker for deg, så du slipper å stå der og lure på når den er positiv!

Jeg brukte CB digital test mest for å få bekreftet om det var riktig at strimlene mine var positive.

Skrevet

Har hatt stikkninger i magen nederst,hvitt/blankt slim (blitt hvitt i trusa) og går på trippel pergotime og trippel metformin..... :)

Så nå får jeg krysse fingrene jeg da..... Hadde hvert så gøy etter 4 år med streving!

Og tok HSG den 12 mai og fikk da "spylt" igjennom egglederne....

:)

Skrevet

Takk for rådet.....

Ja neste gang er det CB Digital.... ;)

Men jeg krysser fingrene jeg nå .......

:D

Skrevet

jeg tror 2 og 3 var pos=) så går den nedover=) de desse testene jeg har brukt oxo. Men de er litt vanskelig å kolke noen ganger hehe..

Masse lykke til til deg=) var kjempe trist å se at du har sliti i 4 år. å leit at du miste jenta di i 05=( hva sier legen din til at det tar så lang tid??? klemmer fra meg=)

Skrevet

Dem har sagt at det er noe med at kanskje kroppen ikke er klar, og har pco har dem finne ut.... Så jeg går på trippel pergotime og trippel pergo. Har hatt HSG undersøkelse den 12 mai,og da spylte dem egglederene med kontrast.....

Men nå håper vi da virkelig at det snart er blitt plantet et frø,og at ei spire kan gro.... :)

Takk for all omtanke vedr min lille engel....

Klemmer & babystøv sendes dere alle :D

Skrevet

Skrev feil:

Trippel pergotime & trippel metformin.

Klem

Skrevet

godt dere er i gode hender=) ikke noe som er bedre enn det=)

Ja var inne på profilen din å da så jeg jo hva som hadde hent med henne=(( men sier de at du kan ha fått dette etter denne fødselen?? klemmer

Skrevet

Ja at kroppen ikke har hvert fysiksk klar etter hun døde.... Og at det tar tid før ting blir som det skal etter man mister slik.

Så nå bare håper vi..... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...