Gjest Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Hvis jeg ikke husker feil er det rundt 150 kr. Det er mindre i NAN Ha1-pakkene enn vanlig NAN også.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Takk! Hadde hørt noen sa 600 kr og syntes dette hørtes sykt mye ut. 150 er en pris man kan leve med:)
anema80 Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 mener den koster 160 kr.. blir mye hvis du bruker mye! har brukt den litt til sønnen min, siden vi ble anbefalt den av helsepersonell fordi de mistenkte allergi., og den smaker dritt.. og det luktet rart av bæsjen hans. Vi gikk over til vanlig nan, og den har vært super.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Takk for at du deler erfaringene dine! Jeg bruker bare en flaske (på kvelden) i døgnet. Jenta mi (11 dager) sliter med mye luft og vondt i magen så tenkte jeg skulle prøve denne. Hun sliter også veldig med å få bæsje. Trodde ikke det skulle være nødvenidg med malt når hun bare får en flaske i døgnet????
anema80 Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Skulle jo egentlig ikke være nødvendig med malt hvis det bare er en flaske i døgnet ja.. men når de er så ung som jenta de, så skal de vel ha avføring helst hver dag eller annen hver dag. husker minien min pressa endel da han var bitteliten (så ut som han strevde litt), men han bæsja ca hver dag/annen hver dag. Lite avføring kan jo også tyde på at hun får for lite mat i seg. Ikke vet jeg.. det er bare noe du kan være obs på! Tror dette med hyppige avføring endrer seg ved 6-8 ukers alder, da kan det gå flere uker mellom avføring hvis det er mm barn.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 jeg bruker nan ha1 jeg betaler 169 kr da får du 4,5 liter. vanlig nan koster litt over 100 kr og da får du 10 l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå