Gå til innhold

Ingrid Matilda

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hva synes dere egentlig om det? Muligens litt for mye av det gode, men jeg drømte at jeg fikk en jente med akkurat det navnet i natt, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingrid er bare helskjønt, vakkert, stødig og flott. Samme med Matilda. Er veldig mange navn som står flott etter Ingrid, f.eks. Alexandra, Amalie, Helene +++, og Matilda var intet unntak. Muligens en smule tungt, sånn om du konsekvent skal bruke begge navnene, men absolutt flott!

Skrevet

Ingrid er fint, solid og stødig

Matilda er pent, vakkert og nydelig.

Sammen passer de ikke så godt.

Skrevet

Elsker Mathilda... har nettopp bestemt meg for dette navnet til jenta i magen! hehe

Ingrid er jo et fint navn det og, men blir kanskje litt tungt med begge 2..

Men synes navna passer sammen da...

Skrevet

Begge er vel to pene navn, men ble ganske tungt sammen.

Skrevet

Synes det var et sjarmerende navn.

Skrevet

To pene navn, jeg er særlig svak for Matilda, men litt tungt sammen. Blir vel i så fall bare Ingrid til daglig og Matilda mest på papiret?

Skrevet

Syns det var ein flott kombinasjon eg! Ikkje for mykje av det gode, heller nett passeleg;-)

Skrevet

Ingrid Matilda var fint. Litt tungt men har hørt værre kombinasjoner. Liker både Ingrid og Matilda, vet ikke om jeg hadde orket å bruke begge.

Skrevet

Ingenting galt med dette navnet - men, jeg synes Ingrid er litt kjedelig (kjenner så mange som heter det), og Matilda synes jeg er litt tungt og kjerringaktig... Likevel, et navn som funker fint.

Skrevet

Hehe. Synes det er kjempefint, flott og stødig:-)

Skrevet

Synes det ble en tung kombinasjon, men greie navn hver for seg. Tror Ingrid Matilde haddet passet bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...