Gå til innhold

Holder snart ikke ut mer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått på dobbel pergo denne mnd, og er på ikm i dag. Ingen mens foreløbig, men har så mensmurring i magen. hatt det i over en uke, er så kvalm, og puppene mine eksploderer hvert øyeblikk...

For ikke å snakke om psyken da. har grene hver dag den siste uken.

Gyn sier vi må ha en dobbel kur til neste mnd hvis det ikke går denne. men orker bare ikke mer. Er så elendig...

Et lite sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikm i dag....blei litt overbevist om graviditet nå nettopp..sitte å ser på Fem og ein film med dessa søstrene..Tia og Tamara. Twitches hette visst filmen...og begynte å stoooorgrine på slutten når dei redda heile verden med å tenka på dei de va glade i! Jauda..e eg ikkje gravid nå så må eg få sjekka hormonverdiene mine...

'Du e ikkje gravid du da?!?!? Vet du når el va? Så du vett garantert at ikm e i dag? (sikkert dumt sp.mål men sitte fremdeles med tårer i øynene så e ikkje sikkert eg får med meg alt...)

Har du testa??

Skrevet

Ja har testet med billigstrimmel.. men den var negativ.

Har ikke tatt eggløsningstest denne mnd, men har vanligvis syklus på 29-30 dager.

Har hørt den kan bli forlenget med pergo, så kanskje vi har bommet totalt på eggløsningen, selv om jeg føler vi har prøvd hver dag i evigheter.

Er du sikker på at du ikke er gravid selv? :)

Skrevet

Nei eg e ikkje sikker..hehe...pokker at eg ikkje har tester liggande... :P

Men, det e mange som ikkje teste pos på ikm vettu!! :) Og lest at mange teste seinere pos med billigtester enn cb og desse merkene.. Ikkje at eg seie du bør lagga ut å kjøpe dyre tester altså!! Hehe...men bare sånn at kanskje blir en sånn strimmel positiv uti uka.?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...