girl 78 Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Klarte ikke å dy meg i dag, måtte ta en test selv om jeg ikke har IKM før på tirsdag. Hadde vært så fint å fått positivt svar i dag på narsjonaldagen!!! Men nei da!! Ikke en antydning en gang:-( Så det ble bare en trist dag. 17.mai er jo barnas da, ikke det samme å feire uten barn. Har ikke helt mista håpet, kan jop hende den slår ut positivt senere, så lenge tanta holder seg borte... He en fortsatt fin 17.mai damer:-)
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Heia. Sende deg en stor trøsteklem. Vet hvordan du har det. Testet også i mårres og den var negativ. Har ikke IKM før på onsdag, men klarte ikke dy meg. Den viste riktignok positivt, men det var etter 3-4 timer så det kan jeg ikke stole på. Skal teste på nytt på tirsdag/onsdag. Klem
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Vet du jeg skjønner akkurat hva du mener. Gjorde det samma selv. Og ønsker at tante holder seg laaaaangt borte fra oss begge. Håper du får positiv i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå