Musemor med tre søte små Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 ..blenda hvit ;-( Men på den andre siden, tanta ha heller ikke kommet på besøk heller. Er ikke helt sikker når jeg har IKM siden sykluslengden varierer, men den er i disse dager en gang. Får vel test igjen om et par dager
J -76 Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Holder en kapp på deg denne pp, prøv igjen om et par dager :-) Stor klem
Musemor med tre søte små Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2009 Takk J-76. Hvordan går det med deg? Ikke så lenge til IKM for deg om jeg ikke husker helt feil.
J -76 Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Hei du! Jeg må innrømme at alt ikke er på topp, savner spire i magen. Jeg har IKM neste mandag, men har ikke troa da en soppinfeksjon ødela endel denne pp :-( Har nylig vært hos gyn og fikk konstantert at alt er som det skal etter utskrapning, det hjalp på humøret, men fortsatt tungt at det skal ta tid å bli gravid igjen. Kommer akkurat fra 17 mai selskap hvor det var flere gravide mager, kjenner det stikker litt i misunnelsespunktet i magen da. Du da? Klem
Musemor med tre søte små Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2009 Sliter også litt om dagen, sitter på kontor ved siden av personalkonsulenten på jobben min, og det er hun folk kommer innom når de blant annet skal fylle ut papirer for fødselspermisjon, og den siste tiden har det vært mange som har kommet innom med ny utsprungene mager. Er så klart glad på deres vegne, men skulle så gjerne hatt en spire selv. Klem Lykke til.
J -76 Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Godt å høre det er flere som har det sånn - en føler seg ikke så alene da. Vet jo innerst inne at det blir vår tur igjen, men var ikke forberedt på den lange ventetiden etter Maen. Godt det er vår og snart sommer, det vil sikkert hjelpe oss på vei til å få spire i magen, de sier jo at en ofte blir lettere gravid på denne årstiden. Takk for praten og ta vare på deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå