Gå til innhold

positiv graviditetstest idag!!!

prøver-igjen

Anbefalte innlegg

Så glad men også veldig usikker på en gang.... Håper, håper det går bra denne gangen. Må bare få meg en sykemelding nå... Har prøvd i 2 år og hatt 1 MA og 3 SA. Nå har jeg begynt på pergotime, og det så ut til å hjelpe:)

Og legen var så sikker på at jeg skulle bli gravid denne mnd at jeg måtte begynne med blodfortynnende og blodsukker medisin for to uker siden... (var der rett før eggeløsning) Og han fikk faktisk rett:)

Håper de to neste ukene går veldig fort. Har mistet ca uke 6 de andre gangene, så er litt spent nå ja...

Fortsetter under...

GRATULERER!

Så flott at det har klaffet igjen for dere! Godt at du får oppfølging fra legen, jeg har stor tro på at blodtynnende medisiner i mange tilfeller er det som skal til når man har mistet flere ganger. Selv går jeg på Klexane-sprøyter, og håper inderlig at det skal gjøre susen!

Lykke til !

GRATULERER! Wow, er mange av oss her nå jo! Så bra at du allerede har startet på medisiner, det må jo være betryggende :) Jeg også har mistet tidlig, de fleste gangene har utviklingen stoppet i uke 6. Men er fremdeles positiv! Skjer det ikke nå, skal det søren meg skje neste gang:) Ønsker deg masse lykke til, og hold oss oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...