Gå til innhold

Melkemengde

Knotten & lille persille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden hatt masse melk til jenta mi. Pleier å pumpe meg tom etter at hun har spist "frokost". Da er det som regel 80 ml igjen. Idag fikk jeg bare ut 40 ml. Er skikkelig forkjølet og hadde en stor krangel med samboer igår som resulterte i at han dro fra oss.

Er egentlig ikke stresset for dette, regner med at han dukker opp igjen.

Er det normalt at mengden blir mindre ved enten sykdom eller stress? Er så redd for å miste melka. Er jo mulig at hun spiste litt mer enn normalt, men jeg ammet henne bare på det ene brystet - blir derfor litt bekymret over at ikke det kom mer. Synes også hun diet mye mer enn normalt igår, men tenkte at det bare var en økedag. Jenta mi er forresten 5 uker.

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Hei :-)

HS har sagt til oss gjentatte ganger at stress kan påvirke utdrivningsprosessen, ikke så mye produksjonen. (Men jeg kan ta feil).

Håper det ordner seg igjen med sambo :-)

Lett at det blir litt krangel oppi det nye livet... når man er overtrøtt og normalt ville hatt tid både alene og sammen som par..

Skrevet

Det forklarer en del, kjenner ikke at utdrivningen starter når jeg pumper - bare når jeg ammer. Da er det ikke så rart.

Virker jo som om hun er mett, sover og tisser masse.

Takk for oppklarende svar yrild:) og sambo...han kom tuslende i morges, som forventet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...