Gå til innhold

Noen som har hørt om xlander?

Anbefalte innlegg

Så en fin vogn på nett i dag som heter xlander. Den hadde fire hjul der forhjulene var svingbare. Prøver å søke den opp, men får kun litt informasjon på deal.no. Ville gjerne sett deg "live" før jeg eventuelt bestemte meg. Noen som har info om denne vognen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140118028-noen-som-har-h%C3%B8rt-om-xlander/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var å tittet på den i dag, de hadde den på vinterbro senteret. Men hun dama som jobbet der var ikke helt oppdatert, så jeg kjøper den nok et annet sted. Vognen var kjempe fin. Store lufthjul, men jeg likte ikke de som var på utstillingsmodellen, vil ha lufthjul med "mønster" og det kunne man få. Det eneste minuset slik jeg ser det er at det ikke er vendbar sittedel. Ellers så synes jeg den var en romslig sportsdel, litt liten bag kanskje. Veldig fin kalesje som var kjempe lun. Lett i vekten og tok ikke alt for mye plass. Stort pluss at det er svingbare fremhjul, som tåler en trøkk. Denne vognen er ment for å klare ulent terreng:-) Like lett å kjøre som en tre hjuling og like stødig som en firehjuling.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...