Gjest Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 VIS jeg kommer meg nedi sentrum i morgen..Bare datteren min, er frisk til i morgen.. Har ikke så mye å ha på meg,men har en gravidbukse som ser ut (samme stoffet) som en dressbukse,og så en bluse.Men sko er det verre med! Har noen støvletter,svarte,men de er litt varme da..Og så er de høye! Er meldt pent vær her stod det på yr.no.16-17 grader,flau vind og sol. og så har jeg noen brune sko i skinn.. Passer brune sko til svart dressbukse?? Tror dere at folk legger merk til det om jeg har de på?
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Skulle jeg hatt brune sko ville jeg i så fall hatt noe annet tilbehør også....som ett brutnyansert skjerf eller veske, hårpynt eller lignende så det ikke hadde blitt bare skoene som er brune...
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 ok:).Ja,har ei brun fin veske da..Men dessverre får vi ikke dratt nå,datteren min hadde 39.1 i feber 9.15 i morres:( Og da er det ikke så lurt å dra ned og se.Men tenkte se an til borgertoget i 3 tiden eller 4 tiden som er i byen.Og håper hun da er frisk! Kjedelig å ha syke barn på 17 mai..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå