Gå til innhold

...og det baller på seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det boble sånn i magen min...rett ved navlen...og fekk strekk i magen i dag når eg reiste meg. Tok meg et par minutt å klare å strekke meg heilt ut ettepå..så forsvant det..forferdelig med "mild" mageknip. Minne litt om sånn mensmage...sukk....sko eg få noen flere symptomer og eller, før eg får negativ test på mandag?!!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikm i dag..ingen mens! Nå e værste murringene gått over for ettermiddagen så ingen fare hu komme på denne tia! Begynne vel med lette murringer igjen sånn i 21 tia ca.. då boblinga i magen e værst...bloblig/leamus/strøm...lett mix kanskje. Ja..tror det.. Ekstreme mensmurringer på morgnenene og utover dagen, men gir seg på kvelden når eg kan innta sofaen og slappe av...e så snodig.. Tappen var og skikkelig langt nede i dag! Kanskje ein liten cm fra skjedeåpningen! Og myk..nå e den langt oppe igjen og føles som et hardkokt egg....egentlig..hehe...Det må da være et godt tegn på ikm dagen!!

Men blir definitivt testing i mårå ja!

Så snill med megsjøl og sitte å psyke meg ned å innbille meg at el va ikkje når eg trodde og bla bla bla..hadde ALLE tegn på el inkl hormon-overload og spotting...det va el eg hadde! Det e jo nødt å vær det! Har ikkje hatt "el tapp" siden jaffal!

Noen flere som ska teste i mårå?! Vett jo ikkje om noen gidde å lesa innlegget mitt eingang, med ei sånn overskrift!! Haha!

Skrevet

krysse fingran for deg. Fikk positiv test i dag. var riktignok veldig svak cb-test, men absolutt positiv. tar sikkert en kontrolltest om et par dager for å være 100% sikker

Skrevet

gratulere abs123 :)

Drømme x'pp .P : blir spennende når du skal teste igjen, krysser fingrene for deg :) men du har no fått positiv test da, så den er nok sikkert det no og :)

Skrevet

Åå gratulera abs123!!! Håpe eg kan herme ette deg i mårra :)

sibabyno....eg tror ikkje på noe før eg har ein svææær tjukk rosa el blå teststrek foran meg i hånda..haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...