Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det er en del som følger med på det i kveld (siden det faktisk ikke er noenting annet å se på i kveld uansett:p)

Utrolig bra stemme på hun svenske...

Kom med løpende tanker og innspill?!

Skrevet

Kroatisk mann i satengbukser med støvler (støvletter?!) utenpå buksa?!?!

Skrevet

jeg syns Sverige var litt slitsom. katten min gir en minusstemme til Sverige, og viste det ved og forlate rommet i protest... hehe

værste til nå tror jeg er frankrike.

Skrevet

Som jeg skrev i et annet innlegg, så fatter jeg ikke at Frankrike er en av favorittene, sangen var fæl! Sverige likte jeg heller ikke!

Kroatia blir også for kjedelig for mine ører!

Skrevet

alle i svart, bortsett fra en blond dame i hvit er vist tingen i år siden kratsia og sverige har gjort det alt.

Skrevet

Jeg er spent på hva som kommer i kveld da, mon tro om det kommer noenting som er halvveis bra!?

Skrevet

Ikke Portugal hvertfall!! Huff...

Skrevet

Så søøøøt hun som synger for Portugal er!

Skikkelig "nusselig" om man kan si det om mennesker:p

Skrevet

Sverige var grusom! Frankrike var nydelig! En foreløpig favoritt. Resten har jeg glemt allerede...

Skrevet

det pleier ikke gjøre det... hehe.. MGP hadde ikke vært noe gøy om det ikke var for alle raritetene. jeg pleier aldri ser på, men det er det eller å gjøre lekser... hehe...

jeg syns portugal sin sang er litt behagelig. og dama er jo søt

Skrevet

Synes nå fakisk Portugal ikke var så verst jeg... Trommemannen ser så glad ut;)

Skrevet

Kan ikke forstå hva som er å bra med den franske??? Grusom sang, ikke ordentlig synging en gang, bare puste-prating.

Skrevet

tror jeg må ta meg et franskkrus og bli ordentlig deppa før den franske blir bra... hehe

Skrevet

hehe.. ja så det. energi på høyt nivå :D

island har en god start ihvertfall :)

tror du og jeg er ganske like ;)

Skrevet

Liker Island sin sang! Pen dame og fin sang:) Men tror ikke den holder til topps!

Skrevet

Nå satt jeg i telefonen når den franske gikk så jeg har ikke hørt den jeg *kjipt*

Islanddama var virkelig pen ja... Klassisk pen...

Skrevet

Jeg kan heller ikke skjønne at den Franske er en favoritt. Den slo ikke ann hos meg.

Skrevet

Er ikke deppa jeg...men det er vel bare det at jeg kan musikk?;-) Hehehe...island; nydelig jente, kjedelig sang=( Synd.

Skrevet

likte den islandske

Skrevet

island kan jo ikke vinne. de har jo ikke råd til å ha mgp neste år... haha

Skrevet

jeg følger med argusøyne;-) alt er klappet og klart til i morgen, så da kan mor kose seg med potetgull, øl og mrp.

nydelig jente hun fra island da, tror hun vil se ut som barbie:-)

Skrevet

hehe.. jeg kan ihvertfall ikke si at jeg kan musikk, så du skal få den Cherry Coke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...