Gå til innhold

Bergans-jakke til 3-åringen! Hvilken str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er tomt i butikkene her og jeg skal sende etter. Han ble 3 år 29. Mars og er ca 95cm høy. Bør jeg bestille 4 eller 6 år?

Datteren min på snart 8 år måtte ha 10 år, men minsten er kanskje litt lav for alderen..

Hva tror dere? Det er den softshell jakken jeg tenker på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de var litt små i størrelsen jeg, så jeg ville valgt litt større enn han vanligvis bruker. Kjøpte akkurat til sønnen min og den var nesten litt snau på armene i akkurat samme størrelse som han har i et annet merke..

Skrevet

Vi har Bergans Softshell til gutten vår. Han fikk den da han var 3 år, str 6 år. Den har aldri vært sånn kjempestor, litt stor i begynnelsen, men ikke sånn at det ser dumt ut. Han blir 4 å august og jakka passer fint. En i bhg hans er like gammel og har str 4 år, den er altfor liten, rekker han midt på magen liksom. De er små i str, jeg ville uten tvil ha kjøpt 6 år. Samme med fleecejakka, den er fin å ha under softshellen.

Skrevet

Jeg synes de er litt små i størrelsen - snuppa vår på 3,5 år har str 6 år i softshelljakken sin. 4 år var faktisk for lite, og hun er ganske så normal i str.

Skrevet

Hvor får du sendt etter Bergans jakker? :)

Skrevet

gerd:

har ditt barn denne jakka selv? Gutten vår vasr som sagt 3 år da han fikk str 6 år, og den var ikke sånn at han druknet i den. Barnehagevennen som er snart 4 år har jakka i str 4 år, og den er for liten nå.

Skrevet

Snuppa har årets Reine softshell.

Hun ble 3 i mars og vi kjøpte str 4 år, jenta er rundt 100 cm og veier ca 14 kg . Hun hadde mer enn nok å gå på, og str 6 år hadde bare sett dumt ut. Har du tenkt å ha jakken flere sesonger, eller bare i år og event. neste vår? Vi tenkte at jakken skulle holde i år og neste vår, det er jeg ganske sikker på at den vil. Skal barnet bruke jakken i barnehagen vil den uansett ikke holde seg pen flere i sesonger om du ikke kjøper mørke farger.

Skrevet

Jeg hadde helt klart tatt 6 år. Største her på litt over 4 år har størrelse 8 år! Og den er faktisk ikke mye for stor heller. De jakkene er små i størrelsene, og det hadde jo vært greit om den passa over sommeren også;)

utenom det, så er de jakkene kjempe fine! Og så enkle og holde rene. *fornøyd* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...