Nusseline♀♀♂ Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 De er tomt i butikkene her og jeg skal sende etter. Han ble 3 år 29. Mars og er ca 95cm høy. Bør jeg bestille 4 eller 6 år? Datteren min på snart 8 år måtte ha 10 år, men minsten er kanskje litt lav for alderen.. Hva tror dere? Det er den softshell jakken jeg tenker på.
Fire småtroll Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Synes de var litt små i størrelsen jeg, så jeg ville valgt litt større enn han vanligvis bruker. Kjøpte akkurat til sønnen min og den var nesten litt snau på armene i akkurat samme størrelse som han har i et annet merke..
Minnie Mom Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Vi har Bergans Softshell til gutten vår. Han fikk den da han var 3 år, str 6 år. Den har aldri vært sånn kjempestor, litt stor i begynnelsen, men ikke sånn at det ser dumt ut. Han blir 4 å august og jakka passer fint. En i bhg hans er like gammel og har str 4 år, den er altfor liten, rekker han midt på magen liksom. De er små i str, jeg ville uten tvil ha kjøpt 6 år. Samme med fleecejakka, den er fin å ha under softshellen.
solstråle69 Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Jeg synes de er litt små i størrelsen - snuppa vår på 3,5 år har str 6 år i softshelljakken sin. 4 år var faktisk for lite, og hun er ganske så normal i str.
Minnie Mom Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 gerd: har ditt barn denne jakka selv? Gutten vår vasr som sagt 3 år da han fikk str 6 år, og den var ikke sånn at han druknet i den. Barnehagevennen som er snart 4 år har jakka i str 4 år, og den er for liten nå.
Den lille prinsesse Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Snuppa har årets Reine softshell. Hun ble 3 i mars og vi kjøpte str 4 år, jenta er rundt 100 cm og veier ca 14 kg . Hun hadde mer enn nok å gå på, og str 6 år hadde bare sett dumt ut. Har du tenkt å ha jakken flere sesonger, eller bare i år og event. neste vår? Vi tenkte at jakken skulle holde i år og neste vår, det er jeg ganske sikker på at den vil. Skal barnet bruke jakken i barnehagen vil den uansett ikke holde seg pen flere i sesonger om du ikke kjøper mørke farger.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde helt klart tatt 6 år. Største her på litt over 4 år har størrelse 8 år! Og den er faktisk ikke mye for stor heller. De jakkene er små i størrelsene, og det hadde jo vært greit om den passa over sommeren også utenom det, så er de jakkene kjempe fine! Og så enkle og holde rene. *fornøyd*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå