Gå til innhold

Easywalker Sky - noen som vil dele erfaringer med meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har den og er veldig fornøyd, skal bruke den til nestemann også. Jeg går mye tur både i skogen og på vei og den er lett og enkel å manøvrere. Kommer lett fram i butikker også. Den finnes i mage fine farger og sittedelen kan legges helt ned slik at den kan brukes fra barnet er ganske lite. Bare fornøyd her hvertfall, vi skal kjøpe søskenvogna nå(har en som blir 2 år når den i magen kommer) da kan vi bare bruke den bagdelen vi har fra før av:)

jeg har skrevet en liten avhandling om den i brukervurderingene på barnevognguiden.no :)

Er kjempe, kjempe, kjempefornøyd! Og kjøper du en 09-modell unnslipper du de eneste tingene jeg ikke er helt fornøyd med. Handlekurven har fått glidelås for bedre tilgjengelighet og kalesjen er blitt rundere i designet, lunere og har fått nedfellbar uv-skjerm.

Vi endte opp med Qtro vi, pga at den har fire hjul (stabilere) og stillbart fotbrett. Dermed kan du få helt flat liggestilling. Den er utrolig smidig å trille og når man låser hjulene er den super på "landeveien" , mer stabil sidelangs også , trehjulingene har lett for å dra til ene siden selv om man låser hjulet.

justerbart fotbrett savner jeg på SKy ja, men ustabilitet eller trekking mot side har jeg ikke hatt noen problemer med. Jeg som var ihugga anti-trehjuling og aldri skulle han en slik idiotisk motevogn, for det kunne umulig være stabilt, kunne umulig funke i ulendt terreng! Men det gjør den, og jeg kunne glatt hatt kun denne vogna hadde det ikke vært for at jeg vil ha henne mot meg iblant, og derfor har jeg en teutonia mistral i tillegg.

Til Purr -med jente nr 2:) - tror dessvere ikke du kan bruke bagen fra singelvogna på dobbelutgaven, da det er forskjell på bredden på disse (40 vs 34 cm). Ellers signerer jeg på innlegget ditt, vi har EW sky og er veldig fornøyde:)

Annonse

Tror ikke Qtro er mer stabil enn sky om veien heller sidelengs... Har hatt oth (som kan sammenlignes me EW sin trillekomfort) og har Bugaboo som kan sammenlignes me Qtro (som begge har 2 svingbare forhjul) Jeg syns Bugabooen trekker mer til sidene enn oth...

Jo jeg synes absolutt at Qtro er 100% stabil sidelengs. Har også hatt to andre firhjulinger med svingbare framhjul som har vært gode. Derimot har de trehjulingen vi har hatt vært ustabile... (Easywalker Sky, P&T Vibe og en billig tysk sak jeg ikke husker merke på)

• 2 uker senere...

Jeg har Easywalker SKY- og er bare superfornøyd. Vogna brukes nå av andremann og jeg har brukt den skikkelig! Den tåler alt! Fordeler:

stabil og lett å trille, full liggestilling, romslig bag, stor handlekurv, justerbart håndtak som IKKE skrangler likt visse andre merker jeg har hatt, gode og store lufthjul som gjør den god å trille, liten sammenslått, kult design.

Ulemper: festene på bagen - noe som er forandret på ny modell ser jeg på nettsiden: www.easywalker.no.

Ville klart gått for denne modellen neste gang jeg skal kjøpe vogn igjen!

signerer at dette er en kjempe bra vogn, men en ting jeg ikke var fornøyd med, og som ikke er nevn her før, var at d ikke er ordentlig sittestilling. snakker nå om 2008, vet ikke om d har skjedd noe forandring på 2009, men gutten min ble iallefall sittende og lene ser framover i vogna.

Annonse

Det stemmer ikke med sittestillingen.

Vi har Qtro og den er helt rett i ryggen, med 3 reguleringer også full liggestilling.

Vi har nylig kjøpt denne vognen og er utrolig fornøyde.

Har også flere venninner som har denne og de skryter også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...