Gå til innhold

Holder pisket krem seg til i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på :P

Har svært dårlig tid i morgen til å få pisket krem og gjort ferdig kaken til vi skal i besøk etter vi er ferdig å gå i tog og alt det der :o)

Altså, holder den seg stiv? Eller hva den nå skal være :P ( Er ikke noe kakebaker til vanlig)

Skrevet

tror du må lage den samme dagen...

Skrevet

Ja, den vil holde seg mener jeg da. I kjøleskap selvsagt.

Skrevet

Det jeg og tenkte, om jeg pisker den så sent så mulig i kveld og rett i kjøleskapet... Jeg prøver, og funker det ikke så var det dumt :P Kaken blir sikkert god uansett hehe :o)

Skrevet

Jeg har skikkelig dårlig erfaring med det. Det er fort gjort at den blir litt gul, og så smaker den rart.

Jeg ville venta til i morgen, det går jo raskt det. Men det er jo bare min mening da,

Skrevet

Hvis du skal lage den idag, så må den oppbevares i en helt tett beholder i kjøleskapet. Ellers setter seg smak fra andre matvarer i kremen, og den smaker dritt.

Skrevet

Håper det for jeg har laget snickers kake med to lag ............ i midten er det pisket krem med hakket m sjokolade og på toppen er det pisket krem og nonstop : )))

Har bak verdens beste mange ganger med krem i midten og den har vært like god dagen etter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...