Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Det lurer jeg på Har svært dårlig tid i morgen til å få pisket krem og gjort ferdig kaken til vi skal i besøk etter vi er ferdig å gå i tog og alt det der ) Altså, holder den seg stiv? Eller hva den nå skal være ( Er ikke noe kakebaker til vanlig)
Zitro Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Ja, den vil holde seg mener jeg da. I kjøleskap selvsagt.
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Det jeg og tenkte, om jeg pisker den så sent så mulig i kveld og rett i kjøleskapet... Jeg prøver, og funker det ikke så var det dumt Kaken blir sikkert god uansett hehe )
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har skikkelig dårlig erfaring med det. Det er fort gjort at den blir litt gul, og så smaker den rart. Jeg ville venta til i morgen, det går jo raskt det. Men det er jo bare min mening da,
tante grusom master of law Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Hvis du skal lage den idag, så må den oppbevares i en helt tett beholder i kjøleskapet. Ellers setter seg smak fra andre matvarer i kremen, og den smaker dritt.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Håper det for jeg har laget snickers kake med to lag ............ i midten er det pisket krem med hakket m sjokolade og på toppen er det pisket krem og nonstop : ))) Har bak verdens beste mange ganger med krem i midten og den har vært like god dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå