Gå til innhold

Flere som er nye her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var her for en god stund siden og har hatt en lang pause.

Har en jente fra før av men nå skal vi prøve på nr 2:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er ny her inne,,,,,,, Det er jammen ikke lett å komme i kontakt med folk "/

Klem

Skrevet

også ny her :o) Har en liten tass og nå skal vi prøve på nr 2!

Skrevet

Jeg er også ny her inne:o)

Skrevet

Jepp, også ny. Har to fra før og håper tredje sitter nå, vil vise seg på fredag :-)

Skrevet

Jeg er ny.. har en datter fra før av og prøver på nr.2..

mensen er 1 uke forsinket, men får bare negative tester.. så veldig frustrert om dagen...

Skrevet

Jeg er også ny her inne:) spennende..

Jeg og sambo har nettopp begynt å prøve å få vårt første barn sammen! ;)

Skrevet

er også ny her :) Vi prøver på vårt første:)

Skrevet

jeg er ny her..vår første..

gamle er dere?

Skrevet

jeg er også ny her:D kjekkt å se mange nye her:) meg og samboeren har prøvd siden januar å bli gravid, Håper det klaffet denne mnd. har ikm onsdag eller lørdag, fikk en svak qr test i dag mårres men negativ cb i etter middag. skikkelig frustrerende.. noen som har noen gode råd om dette?

Skrevet

hei:) jeg er også ny her. har ei jente født januar 08. ønsker oss en til nå:) er i 1 pp:) er 23 år:)

Skrevet

Eg er 21 år, meg og samboeren min prøver å få vårt første barn sammen :) Vi har ikke prøvd så lenge, men håper at det skjer noe fort :)

Skrevet

Inkluder meg også som ny :) Hehe!

Prøver for første gang, dette blir første pp! Har kjøpt El tester. Så begynner rolig med å bli bedre kjent med syklusen, men TR min er ganske så stabil :) Begge er no friske og er spent på hvor lang tid dette tar, ganske så utolmodig. Men må bare ta det rolig og være avslappende ;)

Lykke til alle sammen! Du som kanskje har positiv test. Om du har positiv i morgen tidlig så er du nok gravid, men ikke la testen ligge for lenge. Da kan det gi falskt resultat. Les bruksanvisningen godt :)

At TR er forsinket kan jo være mange forskjellige grunner, men håper på det beste på dine vegne :D :D Skikkelig artig for deg om det klaffer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...